Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@18:57:19 GMT

طرح اطعام علوی در یزد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۱۵۸۹

طرح اطعام علوی در یزد اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت:  کمیته امداد در نظر دارد همچون ماه مبارک رمضان امسال نسبت به راه‌اندازی آشپزخانه‌های طبخ غذای گرم برای توزیع در بین نیازمندان استان در قالب طرح اطعام علوی ویژه شب و روز عید سعید غدیر خم به‌ صورت گسترده اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به فقرا و نیازمندان در استان یزد ادامه می‌یابد.

شجاعان با تقدیر از عملکرد مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان یزد در رزمایش مواسات و همدلی پیرامون اجرای مرحله دوم رزمایش، ادامه داد: کمیته امداد در نظر دارد نسبت به تهیه بسته‌های معیشتی و همچنین تأمین پنج هزار گوسفند برای ذبح در روز عید قربان باهم افزایی خیران و دستگاه‌های اجرائی استان و توزیع در بین نیازمندان اقدام کند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: در استان یزد ۴۷ هزار نیازمند در قالب ۲۵ هزار و ۱۲۷ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی کمک مومنانه کمیته امداد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در ارتباط مستقیم با رئیس محترم جمهور بیش از ۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد میکن مددجویی در سراسر کشور عصر دوشنبه به بهره برداری رسید که از این مجموع ۶۷۰ واحد تحویل مددجویان استان شد.

جاسم محمدی فارسانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: بنابر دستور ریاست جمهور در سال گذشته مبنی بر احداث مسکن برای تمامی مددجویان ساکن روستاها (دارای شرایط)، قراردادهای ثمربخشی انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه افزود: قراردادها با قرارگاه امام حین مجتبی علیه السلام، بسیج سازندگی، سپاه پاسداران و بنیاد مستضعفان منعقد شد.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن جهت پرداخت تسهیلات نیز صورت گرفت.
محمدی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در سال جاری بتوانیم زمینه خانه دار شدن تمامی مددجویان ساکن روستاها را فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: همچنین ۱۲۰۰ مددجو در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این مجموع برای ۳۰۰ مددجو تعیبن پروژه انجام شده است که انشاالله کمک بلاعوض و تسهیلات برای این مددجویان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6079311

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس
  • افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی