Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: احداث بازار بزرگ میدان میوه و تره بار بندر ماهشهر یکی از پروژه‌های حائز اهمیت بوده که جزء نیاز‌های اساسی شهر‌های ماهشهر، هندیجان، رامشیر، امیدیه و شادگان باتوجه به جمعیت بسیار بالای این مناطق بشمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه با مشارکت بخش خصوصی و همکاری دستگاه‌های ذیربط پس از سیر مراحل قانونی آن امسال به اجرا در خواهد آمد افزود: پس از بررسی‌های متعدد و نیاز سنجی‌ها از سوی کارشناسان مجرب دستگاه‌های اجرایی در زمینه توسعه متوازن شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال مشخص شد.

او بیان داشت: امیدواریم با اجرا و اتمام آن‌ها در مدت ۳ سال آینده، بتوانیم به این مهم دست یابیم و شاهد برخورداری سایر نقاط شهرستان بندر ماهشهر از امکانات و خدمات مورد نیاز باشیم.

بیرانوند تصریح کرد: پروژه مهم دیگر که در این جلسه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، خدمات رسانی به روستا‌های فاقد دهیاری بوده که همچون پارسال اعتبارات و طرح‌های مورد نیاز آن‌ها اختصاص یافته که با اجرای آن‌ها شاهد توسعه پایدار این مناطق خواهیم بود.

 فرماندار ماهشهر گفت: درصدد هستم با توجه به تمهیدات صورت گرفته در شورای راهبردی و کمیته توسعه متوازن شهرستان، ظرف ۳ سال آینده پروژه‌های مصوب به اجرا درآمده و خاتمه یابند تا شاهد شکوفایی همه جانبه در سایر زمینه‌ها باشیم و موجبات خرسندی و رضایتمندی شهروندان نجیب و عزیز را فرآهم سازیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار خدمات رسانی خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدای انفجار در گناوه و بوشهر اعلام شد

به گزارش صدای ایران،محمدتقی صفری شامگاه جمعه اظهار کرد: به منظور تامین سنگ های مورد نیاز برای عملیات اجرایی موج‌شکن ها و بخشی از اسکله در حال ترمیم بندر گناوه، در ۲ نوبت انفجارهایی در کوه بینک انجام شد.


وی افزود: با توجه به این که معادن سنگ این کوه در فاصله هشت کیلومتری شهر گناوه قرار دارد، انفجارهای انجام شده به خوبی احساس شد.

فرماندار گناوه تصریح کرد: عملیات انفجار از قبل طراحی و با حضور نیروی انتظامی و کارشناسان مرتبط انجام و پس از آن عملیات برداشت سنگ های مورد نیاز طرح اسکله بندر گناوه انجام شد.

دیگر خبرها

  • علت صدای انفجار در گناوه و بوشهر اعلام شد
  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • همسویی بی‌نظیر در توسعه اردبیل
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار