Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@17:52:50 GMT

دستگیری سارقان مسلح با لباس پلیس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۱۷۴۲

دستگیری سارقان مسلح با لباس پلیس

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری سارقان مسلح یک منزل مسکونی در این شهر خبر داد.

به گزارش  جماران، سرهنگ همت علی ترکارانی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل با پوشش لباس نظامی و به تبع آن انتشار کلیپ مربوطه در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی، صبح امروز دو سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکارانی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دست لباس نظامی ناجا، لباس بسیج و لباس اداره برق، یک قبضه سلاح کلت کمری صوتی، اسپری، شوکر، دستبند، ست کمری پلیسی و اوراق شناسایی مربوط به ناجا و بسیج کشف شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیس به سه فقره سرقت با سلاح قلابی تحت عنوان نیروی پلیس، بسیج و اداره برق اعتراف کردند، بیان کرد: مالباختگان در مواجهه حضوری با سارقان، آنان را به صراحت شناسایی کردند و سارقان پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

ترکارانی با تقدیر از مشارکت اجتماعی در برقراری امنیت خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، عموم شهروندان هر گونه موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

اخبار مرتبط دستگیری 20 نفر سارق در بروجرد دستگیری سارق احشام در گناوه دستگیری 15 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در سیستان و بلوچستان متلاشی شدن یک شرکت هرمی در کرج دستگیری کلاهبردار میلیاردی از زلزله زدگان سرپل ذهاب

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا دستگیری دستگیری سارق دستگیری سارق خرمشهر سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین

سرهنگ رفعتی نژاد جانشین انتظامی شهرستان قاین گفت: در پی چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان قاین، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
 
او افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قاین با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، یک سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند. 

سرهنگ رفعتی نژاد اظهار کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه و با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت احشام به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاین با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد؛ از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز