Web Analytics Made Easy - Statcounter

واقعی گفت: بیش از 15 هزار و 900 نفر از فرهنگیان آموزشی و اداری استان خراسان جنوبی به همراه خانواده های خود تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد علی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور کمک به فرهنگیان و تأمین بخشی از هزینه‌های مالی، تسهیلات بانکی در قالب قرض الحسنه 20 میلیون ریالی، مرابحه ی 50 میلیون ریالی و همچنین تسهیلات رفع احتیاجات ضروری تا سقف 500 میلیون ریال و تسهیلات بانک ملت در قالب رفع احتیاجات ضروری، شاپ کارت و کارت اعتباری به فرهنگیان متقاضی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اسکان بیش از 196 هزار و 500 نفر روز در قالب 25 هزار و 900  همراهان بیماران فرهنگی فاقد مکان استان در مراکز اقامتی مرکز استان قبل از شیوع بیماری کرونا و  با حفظ فاصله گذاری های اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی بعد از شیوع بیماری کووید 19 خبر داد.   مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به عطای 206 فقره تسهیلات لوازم خانگی برای همکاران عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در سال تحصیلی جاری، تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری بیش از 165 هزار و 900 دانش آموز دختر و پسر به همراه معلمین شان تحت پوشش بیمه ی حوادث قرار گرفتند.   واقعی از پرداخت بیش از 4 میلیارد و 961 میلیون و 466 هزار ریال بابت خسارت بیمه حوادث به دانش آموزان و فرهنگیان بیمه شده خبر داد و ابراز داشت: همچنین در سال گذشته 150 میلیون تومان نیز به بیماران صعب العلاج فرهنگی و دانش آموزان کمک شده است.   وی بابیان این که درسال گذشته بیش از97 میلیون تومان دیه مسئولیت دانش آموزی پرداخت شده، عنوان کرد: صدور بیمه آتش سوزی و اتومبیل برای همکاران فرهنگی به صورت اقساط از طریق بیمه معلم،پیگیری ثبت‌نام مسکن فرهنگیان فاقدمسکن استان، تهیه و توزیع اقلام رفاهی و انعقاد تفاهم نامه با مجتمع کاشی فرزاد با 30 درصد تخفیف و اقساط12 ماهه برای همکاران متقاضی خریدکاشی ازدیگراقدامات اداره تعاون اداره کل برای رفاه فرهنگیان به شمار می‌رود.   مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از 15 هزار و 900 نفر از فرهنگیان آموزشی و اداری استان به همراه خانواده‌های خود تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خراسان جنوبی هزار و 900

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون گفت: داروخانه‌های این شهرستان بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد و این قشر قادر به بهره‌گیری از این خدمات نیستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین صائبی عصر امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست مشترک با مسئولان شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون در محل آن اداره به دغدغه‌های بهداشت و درمان معلمان و دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: ماهانه مبلغی بابت بیمه تکمیلی از حقوق معلمان کسر می‌شود تا خدمات ویژه به آنان ارائه شود اما داروخانه‌های تیران و کرون این خدمت را پوشش نمی‌دهند.

وی افزود: بیش از هزار ۲۰۰ معلم در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که هزینه بیمه تکمیلی را پرداخت کرده اما به دلیل عدم پوشش خدمت در داروخانه‌ها و برخی از مراکز درمانی، قادر به بهره‌گیری از خدمات ویژه نخواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون ادامه داد: معلمان برای برای بهره‌گیری از این خدمات باید به شهرستان مجاور یا مرکز استان مراجعه کنند و یا فاکتور هزینه‌ها را به بیمه مرکزی ارائه بدهند که این کارها مشقت به همراه دارد.

صائبی با اشاره به اینکه پوشش بیمه‌ای در مراکز درمانی این شهرستان شرایط را برای خدمت گیری بیشتر تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: مدیریت شبکه بهداشت و درمان این شرایط را تسهیل کند تا پوشش بیمه و حمایت‌ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار دانش‌آموز در بیش از ۱۲۰ مدرسه تیران و کرون مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: سلامت روح و جسم آنان حائز اهمیت بوده و پایش سلامت دوره‌ای و همچنین ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی و معاینات به تداوم سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها کمک می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون اضافه کرد: هر یک از این دانش آموزان سفیر سلامت در خانواده‌ها هستند که اگر به آموزش آنان توجه شود آنگاه مفاهیم به اعضای زیادی از جامعه می‌رسد.

دغدغه جدی درمانی در تیران و کرون

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون در این جلسه به دغدغه‌های درمانی مردم و مسئولان این شهرستان اظهار کرد: کمبود امکانات و خدمات تخصصی از مطالبات این منطقه است که با همکاری خیرین و دولت قابل رفع است.

عباس قاری با بیان اینکه احداث بیمارستان امام رضا (ع) در دستور کار قرار گرفته، افزود: بتن‌ریزی سقف آن انجام شده و مراحل بعدی ساختمان سازی آن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تا بهره برداری کامل این پروژه تجهیز و تأمین نیروی متخصص بیمارستان بهنیا باید انجام شود تا اختلالی در خدمت رسانی نداشته باشیم.

کد خبر 747337

دیگر خبرها

  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد