Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، لیگ برتر فوتبال بعد از تعطیلات کرونایی برای استقلال خیلی خوش یُمن نبود. این تیم برای کسب عنوان قهرمانی امیدی ندارد. فرهاد مجیدی بر این باور است که استقلال برای فصل آتی نیاز به تقویت دارد و مسئولان این باشگاه باید چند بازیکن مطرح را به خدمت بگیرند.

 

اگر چه بازیکنان مصدوم و مبتلا به کرونا موفق شدند در برخی از دیدار‌های استقلال در ترکیب حضور داشته باشند، اما فصل آتی نیاز به جذب و خروج برخی بازیکنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شنیده می‌شود در فهرست فرهاد مجیدی برای فصل آینده امید ابراهیمی، عزت الهی، حاج صفی، رضاییان، رضایی و چند بازیکن دیگر. قرار دارند و البته در کنار این لیست چند بازیکن در لبه پرتگاه خروج از لیست استقلال جای گرفتند.

 

هنوز فهرست رسمی در اختیار باشگاه قرار نگرفته است اگر هم این اتفاق رخ داده باشد به طور معمول برای جذب بازیکنان مورد نیاز، استقلالی‌ها چراغ خاموش پیش می‌روند.

 

شایعات حاکی از این است که بازیکنانی نظیر پورحمیدی، کریمی، زکی پور و یکی - ۲ بازیکن دیگر نیز در فهرست خروج قرار دارند و باید منتظر ماند و دید آیا مجیدی برای فصل آینده در استقلال خواهد ماند یا گزینه دیگری برای استقلال لیست نقل و انتقالاتی را می‌بند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مجیدی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین فلاح بازیکن چپ پای خودروسازان که در این فصل حضور در  پست‌های متعددی را تجربه کرده در مسابقه با هوادار هم برای تیم تحت هدایت رضا عنایتی مثمرثمر واقع شد.

فلاح که در بازی اخیر در نقش وینگر چپ برای پیکان به میدان رفته بود، بارها با تحرکات و نفوذهای خود توانست خط دفاعی حریف را آزار بدهد و در اواخر نیمه اول هم زهر خود را به تیم حریف ریخت.

این بازیکن توانمند وقتی تیمش دو بر صفر عقب بود، در یک صحنه با نفوذی خوب داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و از توانمندی خود در زدن ضربات دقیق و محکم با پای چپ استفاده کرد و دروازه را گشود.

فلاح که در این فصل سه بار با پای چپ تخصصی خود برای پیکان گل زده بود، مقابل هوادار با استفاده از همین توانایی کم‌نظیر چهارمین گل فصل خود را وارد دروازه حریف کرد تا نشان بدهد توانایی خاصی در زدن گل و شوت به دروازه با پای چپ دارد.

بی‌شک گلی که فلاح به زیبایی وارد دروازه هوادار کرد، عاملی مهم در بازگشت پیکانی‌ها به بازی مقابل هوادار بود و در نهایت هم آنها یک امتیاز از این مصاف حساس دشت کردند.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • سهرابیان از لیست استقلال خط خورد
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟