Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:29:57 GMT

کانال آب جان ۲ نفر را در قزوین گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۲۰۷۰

کانال آب جان ۲ نفر را در قزوین گرفت

ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از جان باختن ۲ نفر بر اثر غرق‌شدگی در کانال آب خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر غرق شدن یک نفر در کانال آب واقع در روستای «نجف‌آباد» بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی در محل حاضر شدند.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد که یک مرد حدوداً ۴۰ ساله به داخل کانال آب رفته که به دلیل ناتوانی و عدم مهارت در شنا، غرق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصریح کرد: در حادثه دیگری که روز گذشته اتفاق افتاد یک جوان ۳۰ ساله هنگام شنا در کانال آب روستای «شیداصفهان» به‌علت عدم آشنایی به فنون شنا و شناکردن در منطقه ممنوعه دچار غرق‌شدگی شده و جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه جسد هر دو متوفی طبق دستور مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل‌شده است، بیان کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص هر ۲ حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کانال آب غرق شدگی کانال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!

گوشی قاپ موتورسواری که با هجوم به سوی شهروندان،قصد داشت از چنگ قانون بگریزد،درحالی با شلیک پلیس دستگیر شد که همدست وی از صحنه حادثه گریخت.

به گزارش خراسان، ماموران کلانتری سپاد مشهد هنگام گشت زنی در اطراف مراکز تجاری، ناگهان متوجه موتورسواری شدند که گوشی آیفون زن مسافری را در خیابان بهارستان چنگ زد و به همراه راکب موتورسیکلت از صحنه حادثه گریختند اما راکب که دچار اضطراب شده بود در یک لحظه کنترل موتورسیکلت را از دست داد و هردو نفر واژگون شدند.

درهمین حال مال باخته به همراه اعضای خانواده اش به طرف دزدان گوشی قاپ دویدند ولی یکی از آن ها قمه ای را از زیر لباس هایش بیرون کشید و به سمت شهروندان هجوم برد.

از سوی دیگر نیروهای گشت انتظامی بلافاصله با مشاهده این صحنه، وارد عمل شدند و با شلیک تیر هوایی، دزد خشن را مجبور کردند تا قمه را روی زمین بیندازد. دقایقی بعد حلقه های قانون در حالی به دستان سارق 20 ساله گره خورد که همدست وی با استفاده از تاریکی شب از صحنه حادثه گریخت.

با انتقال وی به مقر انتظامی، بازجویی های تخصصی از این سارق حرفه ای با دستور سرهنگ جوادیعقوبی (رئیس کلانتری سپاد)آغاز شد و تلاش افسران دایره تجسس برای دستگیری همدست فراری وی ادامه یافت.

دیگر خبرها

  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر