Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تهران افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا را رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و شرکت افراد در مراسم ها عنوان کرد و بر رعایت موارد بهداشت و بخصوص استفاده از ماسک و عدم شرکت در مراسم های غیر ضروری به مردم تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای بیماران به شهروندان تهرانی در مورد رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در تجمعات ، شرکت در مراسمات و استفاده از ماسک تاکید و ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر مردم از این بیماری رهایی یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: هم چنین به دلیل افزایش مبتلایان به کرونا ازامروز  همه دستگاه‌های اجرایی بجز (بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی و حوزه‌های خدمات رسان) مکلف اند فعالیت خودرا با حضور دو سوم کارکنان در محیط اداره و یک سوم کارکنان از طریق دورکاری انجام دهند.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، فرهادی افزود: دستگاهای اجرایی بر اساس مصوبه ای ستاد ملی کرونا موظف به رعایت صحیح و دقیق پرتوکل های بهداشت و ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرماندار تهران کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون توسعه وپیش بینی هواشناسی استان گفت: تا پیش از ظهر امروز بیشترین بارش با ۲۵ میلی متر از ایستگاه فرخشهر و بعد از آن شهرکرد با ۲۰ میلی متر گزارش شده‌است.
معصومه نوروزی افزود: در این مدت بارش‌های خوبی در مناطق شرقی استان بود، اما کمتر از ۲۰ میلی متر بوده است.
به گفته‌ی وی بعداز ظهر امروز از شدت بارندگی‌ها کاسته می‌شود و در ساعاتی از فردا بارش‌های ضعیف و پراکنده در بخش‌های شرقی استان پیش بینی می‌شود.
نوروزی از طبیعت گرد‌ها وگردشگران خواست از صعود به ارتفاعات ونقاط مخاطره آمیز وحریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم خروج از جاده، واژگونی خودرو و انحراف به چپ را مهمترین علت تصادفات در روز‌های بارانی دانست.
سرهنگ نوربخش از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله با خودرو‌های جلویی از بروز این حوادث پیگیری کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ