Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از موج ایجادشده در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی در انتقاد به حذف نام شهرستان از فولاد مبارکه، این شرکت آگهی خود را اصلاح و نام مبارکه را در آدرس خود قرار داد، اما همچنان این آدرس در سایر بخش ها تغییر نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ چند روز قبل در فضای مجازی مطلبی منتشر شد که فولاد مبارکه در جدیدترین آگهی که برای دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه خود در اتفاقی عجیب، اقدام به حذف نام شهرستان مبارکه از آدرس این کارخانه کرده و در آدرس دهی خود، ترجیح داد محل شرکت را در ۷۵ کیلومتری شهر اصفهان و بدون توجه به قرار گرفتن این کارخانه در حریم شهرستان مبارکه عنوان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این در حالی است که با وجود استقرار دفتر شرکت فولاد مبارکه در شهر اصفهان و ثبت آدرس شرکت به این آدرس، کارخانه از ابتدای فعالیت خود، در منطقه مبارکه قرار گرفته و حذف نام شهرستان مبارکه در آدرس این شرکت و البته این آگهی، سوالات بسیاری را در اذهان ایجاد می‌کند.   تصور کنید، یک نفر به دنبال آدرس‌دهی سی و سه پل است، در ابتدای آدرس خود، به جای نوشتن کلمه «اصفهان» از لفظ «۴۲۱ کیلومتری تهران» استفاده کند و نامی از نصف‌جهان نیاورد.   پروین صالحی، نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این زمینه به خبرنگار صاحب نیوز گفت: حذف آدرس شرکت فولاد مبارکه در آگهی مجمع عمومی عادی سالانه اتفاق برای زمان حاضر نیست و در درج این آگهی برای قبل بوده  است.   وی اظهار کرد: شاید به دلیل اینکه این مجمع، اولین بار است که در خود شرکت برگزار می شود، این اتفاق رخ داده است؛ مجمع این بار در خورد مجتمع فولاد برگزار شده و آدرس به اشتباه درج شده است.   صالحی با بیان اینکه مکاتبه ای با مدیر عامل فولاد مبارکه داشتیم که آدرس شرکت فولاد مبارکه را اصلاح کنند، تصریح کرد: قرار شد گزارش کار این اصلاح داده شود و احتمالا این اصلاح تاکنون انجام شده است.   همچنین صفحه حامیان پروین صالحی در اینستاگرام هم واکنش نشان داده و به نقل از وی نوشته که با عامل و یا عواملی که موجب این اقدام غیر واقعی شدند، برخورد شود.   ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه در واکنش به این انتقادها به خبرنگار صاحب نیوز گفت: این بحث،حساسیتی بوده که برای برخی از شهروندان ایجاد شده و مورد خاصی نیست.   وی بیان کرد: مجمع عمومی فولاد مبارکه همیشه در اصفهان برگزار می شد اما این بار برای اولین بار است که در خود شرکت فولاد مبارکه برگزار خواهد شد.   ترابی ادامه داد: آدرس درج شده در آگهی هم، آدرس پستی شرکت فولاد مبارکه است، با پیگیری  قرار شد که آدرس این آگهی اصلاح شود.   پس از موج انتقاد در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی مبارکه، شرکت فولاد مبارکه آگهی خود را اصلاح کرد و نام مبارکه را در آدرس خود قرار داد؛ اما هنوز در اطلاعات معرفی این کارخانه در سازمان بورس تغییر نکرده است.   به نظر می رسد اصلاح آدرس پستی این شرکت علاوه بر آگهی های عمومی، باید در سایر قسمت های مرتبط با شرکت هم لحاظ شود، که این امر مسلتزم پیگیری مسئولان این شرکت است.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت فولاد مبارکه فولاد مبارکه شهرستان مبارکه مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم

کاندیدای ریاست فدراسیون ترای اتلون در مجمع انتخاباتی این فدراسیون به نحوه برگزاری مجمع اعتراض کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خب رگزاری تسنیم، در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون، مهدی گودرزی یکی از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون هنگام ارائه برنامه خود در مجمع اعلام کرد که مجمع به دلیل این که از زمان ثبت‌نام کاندیداها بیش از یک سال سپری شده، غیرقانونی است که این مسئله با واکنش اسبقیان رئیس مجمع مواجه شد‌.

وی پیش از شروع صحبت‌های خود به نامنی که پیش از این سرپرستی فدراسیون سخ گانه (ترای اتلون) را برعهده داشت، درخواست کرد که اعضای هیئت رئیسه خود را معرفی کند که در پاسخ، اسبقیان به گودرزی گفت: این مجمع انتخاباتی است و نباید مسائل شخصی را در آن دخیل کنید.

گودرزی افزود: به خاطر احترامی که به مجمع دارم، در انتخابات حضور پیدا کردم، اما پیگیر اعتراض خود خواهم بود.

گودرزی به رعایت نشدن مواد اساسنامه در زمان نامنی اعتراض و خاطرنشان کرد: نامنی زمانی که سرپرستی فدراسیون را برعهده داشت، مواد اساسنامه را رعایت نکرده و شناختی به اعضای هیئت رئیسه نداشت.

اسبقیان رئیس مجمع هم در واکنش به این کاندیدا گفت:  انتخابات با حضور محمود خسروی وفا که نماینده کمیته ملی المپیک است و احمد نامنی که سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی است، به طور قانونی حضور دارد و مشکلی برای برگزاری وجود ندارد. اگر اعتراضی به برگزاری مجمع دارید، بعد از جلسه اعتراض خود را به من اعلام کنید، فعلا اجازه دهید که مجمع برگزار شود.

در این انتخابات، 6 کاندیدا حمید براتی، محمد کاظم حججی، محمد نصیری، مهدی گودرزی، علی‌اکبر حسن‌پورحیدری و جاسم منوچهری برای تصدی پست ریاست فدراسیون رقابت می کنند.

اسبقیان گفت: به دلیل اینکه شاهد برگزاری مجمع قانونی وسالمی باشیم، به نفع هیچ یک از کاندیداها در رای گیری شرکت نکرده و رای نمی‌دهم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم