Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فاز دوم آب شیرین‌کن ۱۰۰ هزار مترمکعبی شهر بندرعباس با حضور مستقیم معاون امور آب و آبفا وزارت نیرو و توسط رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس به بهره برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، پروژه آب شیرین‌کن بندرعباس بزرگ‌ترین پروژه شیرین‌سازی آب دریا در سطح کشور است که با استفاده از توان فنی و مهندسی داخلی و با تدبیر دولت امید و سیاست وزارت نیرو مبنی بر ایجاد منابع آبی پایدار در شهرهای ساحلی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وعده استاندار هرمزگان به مردم؛ افتتاح ‌پروژه‌های مهم و اساسی برای توانمندسازی ‌استان+ فیلمافتتاح 2700 میلیارد تومان پروژه‌ حوزه آب و برق در هرمزگان از دریچه دوربین تسنیم‌352 میلیارد تومان پروژه توزیع و انتقال نیروی برق هرمزگان افتتاح شد ‌

فاز اول این پروژه با ظرفیت 20 هزار متر مکعب در شبانه روز در آذرماه سال 97 وارد مدار تولید شد و تیرماه امسال نیز فاز دوم آن به ظرفیت 20 هزار متر مکعب و سرمایه‌ای بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال بهره برداری می‌شود.

با اجرای این پروژه و تامین آب شرب شهرهای بندرعباس و بندرخمیر از طریق تکنولوژی شیرین سازی آب دریا، از فشار وارده بر منابع آبی شهرستان میناب نیز کاسته خواهد شد.

این پروژه سبب اشتغالزایی مناسبی در بندرعباس شده و از سویی در طراحی و ساخت آن از ظرفیت داخلی استفاده سده و بیشترین تکیه بر توانمندی جوانانی متخصص داخلی بوده است به نحوی که 70 درصد پروژه کاملا بومی و 30 درصد وابسته به خارج بوده است.

در ادامه گزارش خبرگزاری تسنیم از مراسم افتتاح پروژه عظیم فاز دوم آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگران: فاطمه رستخیز و میثم میرزاده 

انتهای پیام/862/ش

R7555/P/S6,58/CT16 بیشتر بخوانید... بزرگ‌ترین پروژه‌ شیرین‌سازی آب دریا در هرمزگان به بهره‌برداری رسید / وعده دولت برای ‌افتتاح ‌طرح عظیم دیگر شیرین‌سازی افتتاح ۲۰ پروژه آب و برق استان هرمزگان با فرمان رئیس جمهور‌ / بزرگ‌ترین پروژه‌‌ آبرسانی ‌‌تاریخ هرمزگان ‌بهره‌برداری شد ‌بزرگ‌ترین پروژه‌‌ آبرسانی ‌‌تاریخ هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد / افتتاح فاز نخست طرح آبرسانی جگین ـ بشاگرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیرین سازی آب دریا بزرگ ترین پروژه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد

سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهر اردبیل افزود: برنامه‌ریزی می‌شود تا فاز اول پل بسیج شهریورماه به بهره برداری رسد و مراحل نیز هم طبق زمان بندی مشخص تکمیل شود.

او اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی پل بسیج طبق زمانبندی مشخص شده پیش می‌رود و این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

فرماندار اردبیل بر تکمیل پل نیایش اردبیل تاکید کرد و افزود: ساماندهی این پروژه از طرف ورودی کارشناسان و ورودی کوثر هم در حال تکمیل است.

اعتماد اعجازی بیان کرد: با تکمیل این دو پروژه گام مهمی در توسعه شهر اردبیل برداشته می‌شود.

او تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان اردبیل را یکی از اولویت‌های مهم عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها هم طبق زمان بندی مشخص تکمیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار