Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@13:06:31 GMT

سارقان مسلح مامور نما خرمشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۲۳۹۸

سارقان مسلح مامور نما خرمشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری دو سارق مسلح منزل در کمتر از ۲۴ ساعت طی عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر به نقل از پلیس، سرهنگ همت علی ترکارانی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل با پوشش لباس نظامی و به تبع آن انتشار کلیپ مربوطه در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: کارآگاهان با انجام کار اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت، دو سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، صبح امروز طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دست لباس نظامی ناجا، بسیج و اداره برق، یک قبضه سلاح کلت کمری صوتی، اسپری، شوکر، دستبند، ست کمری پلیسی، اوراق شناسایی مربوط به ناجا و بسیج کشف شد.

ترکارانی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیس به سه فقره سرقت با سلاح قلابی تحت عنوان پلیس، بسیج و اداره برق اعتراف نموده اند، بیان کرد: مال باختگان در مواجهه حضوری با سارقان به صراحت آنان را شناسایی و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در پایان اضافه کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فضای مجازی منطقه آزاد اروند سرقت مسلحانه دستگیری سارقان لباس پلیس نیروی انتظامی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شهریار قربانی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس با هدف ارتقا آرامش خاطر شهروندان و به منظور پیشگیری از جرایم در ایام نوروز، طرح ارتقا امنیت محله محور به مدت یک هفته اجرا گذاشت.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت پلیس‌های تخصصی و کلانتری ۱۱ شهرستان بیجار اجرا شد که در این راستا ۸ سارق سابقه دار دستگیر و ۶ فقره سرقت نیز از آنان کشف شد.

قربانی به حوزه سرقت‌های صورت گرفته اشاره و عنوان کرد: این سرقت‌ها در حوزه تجهیزات برق, موبایل, کیف قاپی و ساختمان‌های نیمه کاره بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با تاکید بر اینکه با مشارکت اقشار مختلف مردم امنیت پایدار حاصل می‌شود بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تا موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6064192

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند
  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند