Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوگل هنوز از اسمارت‌فون پیکسل 4a رونمایی نکرده است

با وجود عدم معرفی اسمارت‌فون جدید گوگل در روز 13 جولای، تیم سرپرستی وبسایت کانادایی گوگل استور (به نقل از وبسایت 9To5Google) در این زمینه پیش‌قدم شده و یک تصویر مطبوعاتی رسمی از مدل مشکی‌رنگ گوگل پیکسل 4a را منتشر کردند. بر این اساس به‌نظر می‌رسد که مشکی تنها گزینه رنگی موجود هنگام عرضه هندست مذکور به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر مذکور دربردارنده هیچ‌گونه جزئیات جدیدی نیست. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید؛ پیش‌تر تصاویر مربوط به این هندست در کنار مدل معلق شده گوگل پیکسل 4a XL به‌صورت گسترده منتشر شده بود. با این‌حال تصویر جدید نخستین مورد مطبوعاتی و رسمی از پیکسل 4a به‌شمار می‌رود و بسیاری از جزئیات پیرامون این اسمارت‌فون را موردتائید قرار می‌دهد.

ماژول دوربین مربعی‌شکل در قسمت پشتی گوشی شامل یک سنسور منفرد و یک فلاش LED بوده و یکی از مشخصه‌های برجسته دستگاه قلمداد می‌شود. همچنین اسکنر اثرانگشت روی پنل پلاستیکی پشتی گوشی تعبیه شده است. از سوی دیگر قسمت جلویی گوگل پیکسل 4a با یک نمایشگر 5.8 اینچی حفره‌دار پوشانده شده است. به‌نظر می‌رسد که گوشی از حواشی یکسانی در اطراف نمایشگر برخوردار است. تصویر پس‌زمینه مورد استفاده توسط گوگل تائیدکننده نام تجاری محصول و برنامه زمانی اولیه برای معرفی دستگاه طی رویداد گوگل I/O در روز 12 مه است. اسپیکر داخل گوشی در امتداد لبه قاب، کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در سمت راست بدنه و دکمه پاور با رنگ سبز نعنایی در قسمت فوقانی کلید ولوم سایر جزئیات مربوط به دستگاه را تشکیل می‌دهند.


وضعیت در خصوص اسمارت‌فون گوگل پیکسل 4a 5G به چه ترتیب است؟

هفته گذشته تصاویری از اسمارت‌فون‌های گوگل پیکسل 5 و پیکسل 5 XL به‌صورت آنلاین منتشر شد. در ابتدای امر پیرامون صحت و سقم اسن تصاویر شک و تردیدهایی وجود داشت؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که هر 2 هندست نمایش داده شده در تصاویر لو رفته وجود خارجی خواهند داشت. با این‌حال اگرچه عرضه هندستی تحت‌عنوان گوگل پیکسل 5 یک سناریوی محتمل است؛ اما پیکسل 5 XL در واقع می‌تواند همان پیکسل 4a 5G باشد. این محصول با هندست معلق شده پیکسل 4a XL گوگل شباهت‌هایی دارد. بر اساس پیش‌بینی‌ها توان پردازشی این هندست همانند پرچم‌دار گوگل پیکسل 5 از طریق تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 765 تامین خواهد شد. بعلاوه گجت مذکور از یک نمایشگر حفره‌دار 6.1 اینچی با حواشی یکنواخت بهره خواهد برد. همچنین ماژول دوربین پشتی گوشی دارای اندازه‌ای بزرگتر بوده و در عوض تنها 1 سنسور از 2 حسگر دوربین به‌همراه 1 فلاش LED میزبانی می‌کند.


متاسفانه در خصوص قیمت‌گذاری گوشی هنگام عرضه یا برنامه زمانی گوگل برای رونمایی از آن هیچ‌گونه جزئیات خاصی در دست نیست. معرفی این محصول در کنار مدل استاندارد گوگل پیکسل 4a منطقی‌ترین سناریوی احتمالی به‌شمار می‌رود. اما راهبرد گوگل طی سال جاری بسیار آشفته به‌نظر می‌رسد؛ بنابراین تحقق هرگونه سناریویی محتمل خواهد بود.

اسمارت‌فون‌های گوگل پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G تا چه اندازه با یکدیگر تفاوت خواهند داشت؟

توان پردازشی هر 2 هندست گوگل پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 765 تامین خواهد شد؛ اما تنها یکی از گجت‌ها عنوان مدل برتر را به خود اختصاص خواهد داد. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوگل پیکسل 4a 5G احتمالا از بدنه‌ای با ساختار پلاستیکی بهره خواهد برد؛ در حالی‌که برای تولید بدنه گوگل پیکسل 5 احتمالا از آلومینیوم و شیشه استفاده خواهد شد. این دستگاه پیشرفته احتمالا از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی نموده و مجهز به پیکره‌بندی دوربین دوگانه ممتاز خواهد بود. این امکانات موجب می‌شوند تا پیکسل 5 گوگل به یکی از رقبای مستقیم و بالقوه سری آی‌فون 12 اپل و سایر مدل‌های پرچم‌دار اقتصادی تبدیل شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گوگل گوگل استور اسمارت فون نظر می رسد گوگل پیکسل 4a گوگل پیکسل 5 اسمارت فون پیکسل 4a 5G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان

حجت الله رئیسی اظهار داشت: به منظور ارتقای سلامت جامعه و کاهش مصرف سموم و کودهای شیمیایی غیر استاندارد و همچنین اجرای سیاست های سازمانی، داروخانه های گیاهپزشکی شهرستان سامان بطور مستمر تحت نظارت و بازدید کارشناس حفظ نباتات و کارشناسان تنظیم بازار جهاد کشاورزی قرار دارد.

رئیسی خاطر نشان کرد: این بازدیدها با هدف نظارت بر عدم فروش سموم قاچاق و تقلبی، سموم تاریخ گذشته، تاریخ اعتبار پروانه بهره برداری، حضور مسئول فنی در فروشگاه و نحوه نگهداری سموم و با رعایت استانداردهای لازم در فروشگاه و ثبت اطلاعات در سامانه مانیتورینگ سموم انجام میشود. 

وی گفت: روند بازرسی و پایش فروشگاه­ های عرضه سموم نباتی در شهرستان بصورت مستمر ادامه دارد و چنانچه فروشگاهی دستورالعمل و ضوابط را رعایت نکنند ضمن صدور اخطار کتبی نسبت به پلمپ فروشگاه اقدام می شود.

بیشتر بخوانید

آغاز طرح خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: از کشاورزان شهرستان سامان تقاضا می شود جهت جلوگیری از وارد آمدن صدمه به محصولات کشاورزی و آلودگی محیط زیست، سموم مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های مجاز و با فاکتور دریافت نمایند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی قادر به پیگیری از مبادی حقوقی و قانونی باشند. 

شایان ذکر است: در دو بخش مرکزی و زاینده رود شهرستان سامان ۲۰ فروشگاه‌ سم و کود در حال فعالیت می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی / طلا ارزان می‌شود؟
  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان
  • گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد!
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟
  • سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیون دلاری آمریکا برای ابزار جاسوسی پوشیدنی
  • گوگل به‌روزرسانی‌های جدید هوش مصنوعی برای فیت‌بیت منتشر می‌کند