Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونان قاسم یزدان پناه؛ مشاور وزیر در امور مشارکت‌های بین بخشی معارفه کرد.

به گزارش ایسنا، محسن حاجی میرزایی در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طول سال های گذشته تفاهم نامههای خوبی با دستگاههای مختلف منعقد شده است و پیگیری و اجرای این تفاهم نامهها می‌توانست شرایط بهتری را برای آموزش و پرورش فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ظرفیتهای عظیمی در دستگاههای پیرامون آموزش و پرورش وجود دارد که اگر به درستی این ظرفیتها شناخته شود می تواند پتانسیل عظیمی در آموزش و پرورش ایجاد کند.

وی تصریح کرد: دارایی‌های وزارت آموزش و پرورش در کنار سایر دستگاه‌ها می‌تواند هم افزایی ایجاد کند؛ بنابراین اگر در انجام سرمایه گذاریها هماهنگ باشیم می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید گفت: می توانیم از ظرفیت‌های وزارت نفت، کشاورزی صنعت و معدن استفاده کنیم و با هر وزیری که در هیات دولت در این مورد صحبت کرده‌ام به شدت استقبال کرده‌اند.

حاجی میرزایی ادامه داد: گاهی وزارت‌خانه‌ها در اجرایی شدن تفاهم نامه‌ها آنقدر مشتاق هستند که ابلاغ تفاهم نامه‌های آنها زودتر از ستاد وزارت آموزش و پرورش به صف می‌رسد، لذا از این موضوع می‌توان استقبال خوب وزارت‌خانه‌ها از این تفاهم نامه‌ها را نتیجه گیری کرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حوزه‌های انعقاد تفاهم‌نامه‌ها در محدوده عمل وزارت‌خانه‌ها و معاونت‌های آموزش و پرورش است، تاکید کرد: فردی باید به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم را انجام دهد و بین معاونت‌ها و دستگاه‌هایی که تفاهم نامه منعقد شده است پیگیری‌ها و ارتباطات را ایجاد کند.

وی افزود: آقای یزدان پناه سوابق طولانی در آموزش و پرورش دارد و می‌تواند این مسئولیت را برعهده بگیرد و این کار در پیوند با معاونت‌های مختلف تحقق ‌یابد و امیدواریم به دستاوردهای مطلوبی برسیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عضو کابینه دولت تدبیر و امید در پایان گفت: در خلق نتیجه و به دست آوردن نتیجه در کشور خلاء داریم که باید رفع شود لذا امیدوارم با این انتصاب این مشکل در آموزش و پرورش و پرورش رفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تودیع و معارفه وزير آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش تفاهم نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری به روسیه سفر می‌کند

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران به این کشور سفر خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که علی باقری معاون وزیر امور خارجه ایران 18 تا 20 آوریل (30 فروردین الی 1 اردیبهشت) به روسیه سفر می‌کند.

وزارت خارجه روسیه به "اسپوتنیک" گفت: «علی باقری کنی، معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در کنفرانس ممانعت از اشاعه سلاح هسته‌ای مسکو در روزهای 18 تا 20 آوریل در مسکو خواهد بود.»

این وزارتخانه افزود: «انتظار می‌رود وی دیدارهایی با مقامات ارشد وزارت امور خارجه روسیه داشته باشد.»

هشدار باقری به اسرائیل: مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بودروسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • جزئیات تازه از حمله ایران علیه اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور | سفیر سوئیس به جای وزارت خارجه به سپاه احضار شد!
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری