Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالفقاری در ابلاغیه به استانداران و روسای ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد: بنابر مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت کرونا، برگزاری هرگونه همایش، سمینار و گردهمایی ممنوع است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،‌ حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در ابلاغیه به استانداران و روسای ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا عنوان کرد: با توجه به شیوع مجدد بیماری کووید 19 در کشور و اعمال برخی محدودیت ها، با تصویب بیست و ششمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی که 25 تیرماه برگزار شد، و با تایید وزیر کشور، در راستای جلوگیری از گسترش و ابتلای بیماری در سطح کشور و صیانت از سلامت شهروندان،  برگزاری هرگونه همایش، سمینار و گردهمایی حضوری در سطح کشور تا شرایط کاهش شیوع و ابتلا به بیماری ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ذوالفقاری در این ابلاغیه اشاره کرده است؛ درصورت لزوم برای برگزاری همایش‌ها و سمینارها با استفاده از امکانات الکترونیکی و به صورت ویدئوکنفرانس اقدام شود.

رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا همچنین در این ابلاغیه خطاب به استانداران و روسای ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تاکید کرده است تا ضمن اقدام در این زمینه، این دستور را به دستگاههای استانی و فرمانداری‌های تابعه نیز ابلاغ نمایند تا اقدامات لازم معمول گردد.

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیریت بیماری کرونا اجتماعی و انتظامی کمیته امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، درخصوص دور دوم انتخابات، افزود: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

به گفته محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر برشمرد:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

اسلامی همچنین تاکید کرد: بر اساس پیشنهادی وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور
  • تشکیل ستاد استانی «جهش تولید با مشارکت مردم» در نخستین نشست شورای اداری گلستان
  • هوش مصنوعی بیماری‌های ریه را شناسایی می‌کند/ ردیابی کرونا به روش تشخیص چهره