Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@17:25:38 GMT

تمجید پیشکسوت استقلال از خط حمله آبی ها

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۴۲۹۰

تمجید پیشکسوت استقلال از خط حمله آبی ها

منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید در این فصل خط حمله استقلال عملکرد بهتری نسبت به خطوط دیگر این تیم داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منصور رشیدی ، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برد دیشب (جمعه) این تیم برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد:

عملکرد استقلال در نیمه اول چنگی به دل نزد اما در نیمه دوم کارهایی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نسبت به بازی های قبلی کمی هماهنگ تر بود.

او ادامه داد:

درگیر شدن بازیکنان استقلال با بیماری کرونا و تعطیلی تمرینات روی نتایج استقلال در بازی های قبلی تاثیر گذاشت و جلوی هماهنگ شدن بازیکنان را گرفت. البته چند تیم دیگر هم این مشکل را داشتند.

منصور رشیدی اضافه کرد:

من افکار مجیدی را می شناسم. او بیشتر روی جوان ها تکیه می کند تا برای آینده تیم مفید باشند و خیلی کم به اسامی توجه می کند. بعضی از مربیان کلا با اسامی کار دارند اما مجیدی اینطور نیست و دوست دارد تیمی جوان و آینده دار داشته باشد.

دروازه بان سال های دور استقلال درباره شوت های پرتعداد بازیکنان صنعت نفت و عملکرد حسین حسینی برابر آن ها گفت:

دیروز، روز خوبی برای حسینی بود و چند واکنش خیلی خوب داشت. او توپ هایی را که می توانستند منجر به گل شوند دفع کرد. درباره شوت های پرتعداد حریف هم باید بگویم که ناهماهنگ بودن بازیکنان خط میانی یکی از دلایل آن بود. باز هم می گویم مشکلات مربوط به کرونا و همچنین مصدومیت و محرومیت بازیکنان از دلایل این ناهماهنگی است و ترکیب دائما تغییر می کند. استقلال بیشتر روی خط حمله اش حساب می کند که خیلی خوب بوده است. خط حمله استقلال خیلی برتر از خطوط دفاعی و میانی اش بوده است.

او در پایان گفت:

اگر تیم مشکل نداشته باشد و تمرینات به طور منظم انجام شوند، قهرمانی در جام حذفی و قرار گرفتن بین چهار تیم بالای جدول در انتهای فصل دور از دسترس نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر منصور رشیدی خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت هیئت فوتبال تهران نوشت: در جریان بازی میان تیم‌های پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بین دو نیمه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد که بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار گزارشی مغرضانه با هدف مقصر جلوه دادن هیئت فوتبال استان تهران از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شد.

این گزارش درحالی انتشار یافت که بازی فوق هیچ مجوز رسمی برای برگزاری از هیات فوتبال استان دریافت نکرده بود و مسئولیت اتفاقات رخ داده متوجه افرادی است که بدون کسب تاییدیه‌های پزشکی بازیکنان از هیئت فوتبال استان تهران، اقدام به برگزاری این دیدار کرده‌اند.

چنانچه برگزارکنندگان بازی میان پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت می‌کردند، اقدامات لازم در راستای اعزام تیم پزشکی به همراه آمبولانس و ناظر برگزاری برای این دیدار انجام می‌شد، اما با وجود تذکرات متعدد هیئت فوتبال استان تهران و تاکید ریاست هیئت فوتبال استان تهران شاهد برگزاری این بازی بدون مجوز از هیئت فوتبال استان تهران بودیم.

هیئت فوتبال استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از رسانه‌هایی که همواره در تلاشند حقایق را برای افکار عمومی انعکاس دهند، از رسانه‌های محترم می‌خواهد ابتدا استعلام‌های لازم را پیرامون صدور مجوز برای برگزاری‌های چنین بازی‌هایی از هیئت فوتبال استان تهران اخذ کرده و بعد از آن نسبت به انتشار گزارش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو