Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیست و هشتمین روز از تیرماه، بازهم دنیای ورزش شاهد اتفاقات جالبی بود که در بسته ورزشی ایرنا به مرور مهمترین آنها می‌پردازیم. همراه ما باشید:

کی‌روش: اختلاف حقوقی من با فدراسیون فوتبال ایران به پایان رسید

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون فوتبال بر سر اختلافی که داشتند توافق کردند. کی‌روش که از مهدی تاج بسیار ناراحت است از برخورد نبی و خراطی تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ساعت بعد نبی نیز از مرد پرتغالی بابت توافقش تمجید کرد. متن صحبت‌های کی‌روش در اینجا.

زمان مسابقات والیبال ایران در المپیک توکیو مشخص شد

تیم ملی والیبال ایران که برای دومین بار در تاریخ سهیمه حضور در بازی‌های المپیک را به دست آورده است، در گروه دوم مسابقات باید به مصاف لهستان، ونزوئلا، ژاپن، ایتالیا و کانادا برود. برنامه این تیم بدون سرمربی در اینجا قابل رویت است.

لحظه احساسی فرا رسید؛ کاسیاس به رئال‌مادرید برمی‌گردد

ایکر کاسیاس بعد از پنج سال حضور در تیم فوتبال پورتو، به عنوان مشاور رییس باشگاه رئال‌مادرید به این تیم برمی‌گردد. بازگشت اسطوره رئال مادرید به این باشگاه می‌تواند بهترین خبر برای هواداران لوس بلانکوس، بعد از قهرمانی سی و چهارم در لالیگا باشد.

پرونده لیگ فوتبال زنان با قهرمانی شهرداری بم بسته شد

تیم فوتبال شهرداری بم سرانجام به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال زنان انتخاب شد. شهرداری بم سال گذشته نیز عنوان قهرمانی را به دست آورده بود. جزییات بیشتر به همراه ۲ گفت‌وگوی اختصاصی در همین رابطه را در اینجا دنبال کنید.

رونمایی از برنامه ۲ هفته لیگ برتر؛ زمان بازی پارس جنوبی و استقلال مشخص شد

سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه هفته‌های بیست و ششم و بیست و هفتم لیگ برتر را مشخص کرد و همچنین از زمان ۲ بازی عقب افتاده هفته بیست و سوم رونمایی کرد. برای اطلاع از مشروح این خبر، اینجا را کلیک کنید.

نیمی از تیم‌های لیگ برتر در خطر سقوط

فقط پنج هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است اما هشت تیم خطر سقوط را حس می‌کنند و باید دید در نهایت کدام ۲ تیم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند. در این گزارش به صورت کامل راجع به اوضاع هر هشت تیم صحبت شده است.

واکنش سولسشر به لمپارد؛ کسی که باید از VAR گلایه داشته باشد، من هستم

در آستانه بازی ۲ تیم منچستریونایتد و جلسی در نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس، سولسشر به صحبت‌های لمپارد درباره VAR و نفع من یو از داوری واکنش نشان داد. همین مساله می‌تواند تنش‌ها را در آستانه این بازی حساس بالا ببرد.

جنگ پنهان در اردوی آبی‌ها؛ آقای گل استقلال من هستم!

استقلال در حال حاضر سه بازیکن ۹ گله در لیگ برتر دارد. سه بازیکنی که هرکدام می‌خواهند در پایان فصل تعداد گل بیشتری را وارد دروازه رقبا کنند و خودشان را به عنوان آقای گل معرفی کنند. در اینجا، می‌توانید بیشتر درباره این سه بازیکن بدانید.

برچسب‌ها باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال ایران کارلوس کی روش منچستریونایتد لیگ برتر فوتبال تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال ایران کارلوس کی روش منچستریونایتد لیگ برتر فوتبال تیم ملی والیبال باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال ایران کارلوس کی روش منچستریونایتد لیگ برتر فوتبال تیم ملی والیبال لیگ برتر کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حالی از مربی تیم استقلال بابت حاشیه های دیدار با شمس آذر خواستار ارسال دفاعیه شده که سرمربی استقلال از آن مبرا بوده است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین حال از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شدیم که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم