Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ بازوند عصر شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از سیاست هایی که دولت از ابتدای شیوع کرونا دنبال کرده توجه به سلامتی مردم و وضعیت معیشتی و اقتصادی آن ها بوده است.

وی افزود: کرونا به عنوان یک بحران جهانی تقریبا همه دنیا را تحت تاثیر قرار داده و دولت ها و حکومت ها را درگیر خود کرده است و کشورمان نیز در از این قضیه مستثنی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند تصریح کرد: تداوم شیوع کرونا نباید باعث شود فعالیت های اقتصادی تعطیل شود هرچند رعایت کامل پروتکل های بهداشتی الزامی است و باید تلاش کنیم تا در کنار حفظ سلامت خود و اطرافیانمان به فعالیت های روزمره نیز بپردازیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه و با بیان اینکه دولت برای زیان های ناشی از کرونا ۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات برای استان ما مصوب کرده است، گفت: هرچند این مقدار اعتبار کافی به نظر نمی رسد اما باید سعی کنیم همین مبلغ را نیز به طور کامل جذب کنیم تا پس از آن تقاضای تسهیلات جدید را مطرح کنیم.

وی همچنین با اشاره به گلایه مندی برخی مردم از نحوه پرداخت تسهیلات مربوط به کرونا، گفت: باید تا می توانیم این تسهیلات را آسان و بدون مشکل به دست متقاضیان برسانیم.

بازوند ادامه داد: در این میان بانک ها نقش بسیار مهم و اثرگذاری در ارایه هرچه سریعتر تسهیلات مورد نیاز به مردم دارند و دست و دل باز تر از قبل آن را در اختیار مردم قرار دهند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری از مردم در این ایام چشم امیدشان اول به خدا و سپس به همت و تلاش مدیران است، گفت: در این بحران همه باید یاور همشهریان و هموطنان خود باشیم و از هیچ تلاشی برای رفع گرفتاری آنها دریغ نکنیم.

وی گفت: همانگونه که بانک ها در زمان وقوع زلزله با همه وجود پای کار بودند و تسهیلات اختصاص یافته را به موقع میان زلزله زدگان توزیع کردند، گفت: در این بحران جهانی نیز انتظار همین است و امیدوارم بانک ها سخت گیری های بی مورد را کنار بگذارند.

بازوند همچنین از تشکیل کمیته ای با حضور مدیر دفتر جذب سرمایه گذاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانداری ها و بانک ها خبر داد و گفت: این کمیته سه بار در هفته تشکیل جلسه خواهد داد و موانع موجود بر سر راه پرداخت تسهیلات را احصاء و به صورت مرتب گزارش می کند.

مدیر ارشد استان کرمانشاه یادآوری کرد: مشکلاتی که در داخل استان قابل رفع بود در موردش تصمیم گیری و آن هایی هم که نیاز بود به تهران ارجاع می دهیم تا هرچه زودتر ۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته به دست مردم برسد.

وی در ادامه به تداوم کاهش نرخ بیکاری استان اشاره کرد و گفت: در بهار امسال نسبت به سال قبل یک درصد و نسبت به بهار سال ۹۶ نزدیک به هفت درصد کاهش داشته ایم که این موضوع امیدوارکننده است و جای تقدیر از مدیران استان دارد.

بازوند افزود: این کاهش نرخ بیکاری در بهار امسال در حالی رقم خورد که شاهد شیوع بیماری کرونا و افزایش تحریم دشمنان بودیم، از سوی دیگر دیگر استان های غربی کشور با افزایش نرخ بیکاری روبرو بودند.

استاندار کرمانشاه در بخش پایانی سخنانش خواستار توجه ویژه تر مدیران حوزه راه و شهرسازی به بحث مسکن شد شد و گفت: برنامه های خوبی برای اتمام ساخت مسکن مهر و همچنین اجرای طرح مسکن ملی وجود دارد که باید موانع کار مرتفع شود.

وی افزود: حوزه مسکن ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال و متعاقب آن تداوم کاهش نرخ بیکاری در استان ایجاد می کند و از همین رو باید جدی تر به آن پرداخت.

بازوند در پایان از عموم مردم نیز دعوت کرد تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و عمل به توصیه های ارایه شده در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به مسوولان کمک کنند.

تاکنون ۲۷۱ هزار و ۶۰۶ نفر در کشورر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۱۳ هزار و ۷۹۷ نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه ویروس کرونا کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ویروس کرونا کرمانشاه استانداری کرمانشاه ویروس کرونا کرمانشاه نرخ بیکاری بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲

امتداد - بانک سپه در سال 1402 در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ 289 هزار و 11 میلیارد و 887 میلیون ریال در قالب 201 هزار و 762 فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی، کمک ودیعه مستاجران، قانون جهش تولید مسکن، حوادث قهری و غیره پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک سپه در سال ۱۴۰۲ در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۲۸۹ هزار و ۱۱ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال در قالب ۲۰۱ هزار و ۷۶۲ فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی، کمک ودیعه مستاجران، قانون جهش تولید مسکن، حوادث قهری و غیره پرداخت کرده است.

این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات به آحاد ملت است، در سال ۱۴۰۲ به ۶۶ هزار و ۴۶۱ پرونده به مبلغ ۱۳۷ هزار و ۳۳۳ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه در مدت اشاره شده ۲۸ هزار و ۱۱۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال برای ۴۴ هزار و ۳۶۳ فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین مبلغ ۶۴ هزار و ۴۷۹ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال جمعاً بابت ۵۰ هزار و ۹۱۸ فقره تسهیلات اشتغا‌لزائی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، استانداری‌ها، اشتغال زندانیان و بنیاد برکت مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال های ۱۴۰۲ و ماقبل پرداخت کرده است.

ین بانک همچنین به تعداد ۶ هزار و ۷۴۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی به مبلغ ۳ هزار و ۶۳۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال های ۱۴۰۲ و ماقبل پرداخت کرده است.

بانک سپه در مدت مذکور مبلغ ۳۹ هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال به ۲۵ هزار و ۱۵۰ فقره پرونده تسهیلاتی در راستای قانون جهش تولید مسکن پرداخت کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن
  • واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات به هنرمندان استان بوشهر
  • حاتم بخشی بانک ها بر کارکنان و سختگیری بر مردم عادی
  •  آمارسازی در بانکداری ایرانی