Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که منتخبان در قرعه‌کشی دومین طرح پیش‌فروش محصولات این گروه خودروسازی، از ساعت ۱۰صبح روز سی‌ام تیرماه به مدت ۷۲ساعت فرصت دارند وجه علی‌الحساب خودروهای موردنظر خود را واریز کنند.

ثبت نام خودرو سایپا 

بر اساس این گزارش، منتخبان در دومین طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه، ۲۹ تیرماه اعلام و پس از آن تخصیص فرآیند ثبت نام هر یک از مشتریان به نمایندگی‌های منطقه‌ای آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرآیند نیز حدود یک روز طول خواهد کشید و پس از آن، مهلت ۷۲ ساعته برای واریز وجه علی‌الحساب آغاز می‌شود.واریز وجه صرفا به صورت اینترنتی از طریق آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی iranecar.com انجام خواهد شد.

براساس اعلام سایپا، در صورتی که منتخبان در مدت مشخص شده نسبت به واریز وجه اقدام نکنند، ثبت نام اولیه لغو شده و یکی از اسامی لیست رزرو جایگزین خواهد شد.

پربیننده ترین قیمت دلار 28 تیرماه 1399 ۶۰۰هزار میلیارد سهام عدالت پس گرفته شده از مردم کجاست؟ قرعه کشی دور دوم سایپا انجام شد ۳۷میلیون تومان؛ ارزش روز سهام عدالت بازاری که از بورس سودآورتر بود!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو سایپا خودروسازی پیش فروش خودرو قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اشنایدر الکتریکی یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی است. این برند فرانسوی تولیدکننده انواع محصولات الکترونیکی است و یکی از پرچم‌داران در این حوزه محسوب می‌شود. این مجموعه با نوآوری و خلاقیت در تولید محصولات و تجهیزات الکترونیکی به مدیریت هرچه بهتر انرژی و اتوماسیون در منازل و ادارات کمک می‌کند. شعب مختلف این برند تحت‌عنوان نمایندگی اشنایدر در تمام دنیا وجود دارند. نمایندگی این برند در ایران نیز برقرار است و خدمات مختلفی ارائه می‌کند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

نمایندگی اشنایدر در ایران چه میزان سابقه دارد؟

اشنایدر یکی از برندهای نسبتا قدیمی در زمینه تولید لوازم الکتریکی است که نمایندگی‌های آن، سال‌ها در کشورهای مختلف فعال بوده‌اند. سابقه نمایندگی اشنایدر در کشور ایران هم نسبتا زیاد است و به سال‌های قبل از انقلاب بازمی‌گردد. نمایندگی‌های اولیه این برند صرفا برای معرفی محصول و واردات آن‌ درصورت نیاز مشتری فعالیت می‌کردند؛ اما پس از چند سال اشنایدر الکتریک، نمایندگی ایران را نیز به‌ یکی از شعب اصلی خود تبدیل کرد و محصولات و تولیدات مختلف خود را از طریق نمایندگی وارد و در ایران عرضه کرد تا به‌دست مصرف‌کننده برسد.

تنوع محصولات در نمایندگی‌های اشنایدر روزبه‌روز بیشتر می‌شود و به‌دنبال این موضوع خدماتی که توسط این نمایندگی‌ها ارائه می‌شود، تنوع بیشتری پیدا می‌کنند. در نمایندگی این برند انواع محصولات الکترونیکی پیش از تمام شدن در بازار وارد شده و در انبار ذخیره می‌شوند و سپس برحسب نیاز بازار در سرتاسر کشور پخش می‌شوند. بازار هدف محصولات موجود در نمایندگی‌های اشنایدر ساختمان‌های مسکونی، صنعتی، انرژی و زیرساخت، صنعت ماشین‌سازی و... است؛ نمایندگی اشنایدر تلاش می‌کند تا محصولات لازم برای هرکدام از بازارهای گفته شده را به میزان کافی در اختیار داشته باشد.

در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شوند؟

همان‌طورکه گفته شد، خدمات ارائه‌شده در نمایندگی‌ها بسته به اینکه محصول چه چیزی بوده، بازار هدف آن به چه صورت باشد و چه میزان تقاضا برای آن در بازار وجود داشته باشد، متفاوت است. در مورد نمایندگی اشنایدر در ایران باتوجه‌به تنوع بالای محصولات این برند و نیاز بازار به این محصولات، خدمات ارائه شده نیز متنوع هستند. از مهم‌ترین خدماتی که در نمایندگی این برند ارائه می‌شود، موارد زیر را می‌توان نام برد:

فروش محصولات

فروش محصولات خدمت اصلی نمایندگی اشنایدر است. تنوع محصولات الکتریکی عرضه‌شده توسط این برند بسیار زیاد است و شامل انواع محصولات اتوماسیون صنعتی، کلید اتوماتیک اشنایدر، کلیدهای هوایی، کلید مینیاتوری، کنتاکتور اشنایدر الکتریک، شاسی و سیگنال، بی متال اشنایدر الکتریک و... است که تمام آن‌ها مستقیما از تولیدکننده دریافت شده و به انبار نمایندگی وارد می‌شوند. عرضه محصولات در بازار هم به وضعیت آن‌ها در بازار داخلی و هم به نوع و میزان عرضه در بازار جهانی بستگی دارد. درواقع، اگر خط تولید یک محصول معلق شده و عرضه آن در بازار خارجی کمتر شود، نمایندگی نیز محصولات را در انبار نگه می‌دارد یا به میزان کمتری در بازار عرضه می‌کند. تامین شعب و فروشگاه‌هایی که محصولات اشنایدر الکتریک را عرضه می‌کنند، مهم‌ترین وظیفه نمایندگی است.

تعمیرات تخصصی

از دیگر خدماتی که در نمایندگی اشنایدر ارائه می‌شود، می‌توان به تعمیرات تخصصی اشاره کرد. هر برند برای تولیدات خود روش خاصی دارد و ویژگی محصولات آن با محصولات مشابه در برندهای دیگر متفاوت است، این موضوع موجب می‌شود که فرایند تعمیرات محصولات در برندهای مختلف نیز تفاوت داشته باشند. درواقع، برای تعمیر محصولات برند اشنایدر الکتریک نیاز به ابزار و سازوکار به‌خصوصی است و بدون آن‌ها امکان تعمیر حرفه‌ای وجود ندارد.

این ابزارها در اختیار نمایندگی هستند؛ به همین دلیل در مورد قطعات اصلی که دچار خرابی شده و قابلیت تعمیر دارند، تنها باید به نمایندگی اشنایدر مراجعه کرد. از طرفی، تعویض قطعات در سیستم‌های الکتریکی نیز توسط نمایندگی انجام می‌شود. برای مثال، درصورتی‌که، قطعه‌ای پیش از تاریخ انقضا دچار آسیب یا خرابی شود و شامل گارانتی باشد، نمایندگی آن قطعه را دریافت کرده و طی شرایطی خاص تعویض یا تعمیر آن قطعه را انجام می‌دهد.

مشاوره و راهنمایی مشتریان

مشاوره و راهنمایی مشتریان جهت خرید بهترین محصول، از دیگر خدماتی است که در نمایندگی‌های اشنایدر ارائه می‌شود. تنوع محصولات الکتریکی بسیار زیاد است و بسته به کاربردی که دارند از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار هستند. به‌علاوه، هر برند در تولید محصولات خود، فرایند خاصی را طی می‌کند که درنتیجه، آن محصول برای کاربرد به‌خصوصی کارایی دارد. متقاضیان خرید قطعات الکتریکی پیش از انتخاب و خرید قطعی یک محصول باید از کاربردهای دقیق آن مطلع باشند و این موضوع بدون مشاوره با نمایندگان رسمی یک برند امکان‌پذیر نیست.

نیروهای فعال در نمایندگی اشنایدر در زمینه معرفی محصولات و کاربردهای آن‌ها تمام آموزش‌های لازم  را دیده‌اند و به‌راحتی می‌توانند مشتریان را در زمینه خرید و انتخاب محصول مورد نظر خود راهنمایی کنند. این راهنمایی تنها محدود به خرید محصولات نمی‌شود و درصورتی‌که، مشتری برای خرید قطعات الکتریکی از برند اشنایدر به نمایندگی مراجعه کند، در مورد انتخاب بهترین محصول نیز باتوجه‌به نیاز خود، راهنمایی خواهد شد.

خدمات پس از فروش و گارانتی

کمی قبل گفتیم که گارانتی محصولات یکی از وظایف نمایندگی اشنایدر است. علاوه‌بر این، خدمات پس از فروش نیز به مشتریانی که محصول را مستقیما از نماینده خریداری کنند، ارائه می‌شود. خدمات پس از فروش، مجموعه‌ای از خدمات هستند که بسته به نوع خرید، پس از خرید یک محصول به مشتری ارائه می‌شوند.این خدمات شامل ارسال محصولات خریداری شده به آدرس مشتری، نصب و راه‌اندازی آن‌ها در سیستمی که مشتری قصد استفاده از قطعه در آن را دارد، تعمیر قطعه در محل یا تعویض آن و... است. در مواردی قطعات و محصولات تنها درصورتی‌که شامل گارانتی می‌شوند که نصب اولیه آن‌ها توسط نمایندگان برند انجام شود.

مزایای خرید از نمایندگی محصولات اشنایدر چیست؟

به‌عنوان یکی از خدمات نمایندگی اشنایدر، به عرضه محصولات این برند در فروشگاه‌های مختلف اشاره کردیم. بااین‌حال، محصولات برند توسط خود نمایندگی به‌طور مستقیم هم عرضه می‌شوند. در برخی نمایندگی‌ها محصولات صرفا به‌صورت عمده عرضه شده و بعضی نمایندگی‌ها فروش جزئی محصول را نیز انجام می‌دهند. درصورتی‌که، به‌دنبال خرید عمده محصولات الکترونیکی از این برند مانند کلید اتوماتیک اشنایدر، کنتاکتور اشنایدر الکتریک و بی متال اشنایدر الکتریک هستید، توصیه می‌کنیم که خرید خود را مستقیما از نمایندگی انجام دهید. خرید از نمایندگی مزایای زیادی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی به محصول اصلی و اطمینان از اصالت کالا؛ دریافت ضمانت از عرضه‌کننده مستقیم این محصول واطمینان از قابل استفاده بودن ضمانت؛ خرید محصولات با کمترین هزینه به‌دلیل حذف واسطه در خرید؛ امکان استفاده از خدمات پس‌از فروش مانند دریافت محصولات در محل، نصب و راه‌اندازی و... ؛ امکان دریافت مشاوره و راهنمایی از نمایندگی رسمی برند و خرید بهترین محصول برحسب نیاز؛ امکان تنظیم قرارداد با نمایندگی جهت تامین دوره‌ای محصولات و... . سخن پایانی

نمایندگی اشنایدر در ایران، عرضه کننده محصولات این برند معتبر است و تمام محصولات تولیدی این برند را در فروشگاه‌های لوازم الکتریکی سطح کشور عرضه می‌کند. این نمایندگی به‌صورت عمده فروش محصولات را به مشتریان مختلف انجام می‌دهد و همه افرادی که جزو خریداران عمده باشند امکان خرید مستقیم از آن را دارند. علاوه‌ بر فروش محصولات که یکی از خدمات اصلی نمایندگی است، تعمیر و تعویض قطعات و به عبارتی خدمات پس از فروش هم توسط این نمایندگی ارائه می‌شود.

آدرس نمایندگی اشنایدر در لاله زار  : تهران ، لاله زار جنوبی، پاساژ بوشهری ، طبقه دوم ، پلاک 9

تلفن : 02136805964

تلفن : 09126505312

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • لیست محصولات عطاری شامل چیست؟
  • شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس اعلام شد + جزییات