Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از صادرات 54 هزار تن سیمان سیستان در قالب 2 هزار و 56 سفر ناوگان باری از طریق پایانه مرزی میلک به کشور افغانستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد. ایوب کرد در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان سیستان اظهار داشت: تاکنون اقدامات مطلوبی از سوی سازمان متبوع نظیر حذف یک طرفه عوارض رودپاس در مرز میلک به منظور تسهیل صادرات سیمان به کشور افغانستان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه این واحد تولیدی علاوه بر اشتغالزایی مستقیم، سبب ایجاد رونق در سایر بخش‌های اقتصادی مرتبط از جمله حمل‌ونقل نیز شده است، گفت: از ابتدای سال تاکنون 315 هزار و 469 تن سیمان با 12 هزار و 580 دستگاه ناوگان حمل‌ونقل باری سیستان و بلوچستان به مقاصد داخل کشور حمل شده است. کرد، ایجاد بستر مناسب جاده‌ای و تأمین حمل‌ونقل ایمن را از اقدامات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راستای ایجاد رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: ضروری است مشکلات پایانه این کارخانه در کارگروه مشترکی متشکل از نمایندگان این اداره کل، سرمایه‌گذار و شرکت‌های حمل و نقل بررسی و مرتفع گردد تا زمینه برای حمل هرچه روان‌تر محصولات کارخانه با صرف کمترین زمان و هزینه فراهم شود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج دست نشان افزود: از آغاز طرح نوروزی ۳۱۱ دستگاه اتوبوس و ۵۹۶۴ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه مرزی استان رفت و آمدکرده‌اند.

او با اشاره به اینکه آذربایجان غربی با ۵ پایانه مرزی کریدور ارتباطی با اروپا است، تصریح‌کرد: پایانه مرزی رازی با بیش از ۴۰ هزار تردد مسافر و ورود و خروج ۳۰۴۶ دستگاه سواری در رتبه اول ترددهای مرزی قرار دارد.

دست نشان با اشاره به اینکه تمامی پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی به‌صورت فعال آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، گفت: پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد بیش از ۳۰ هزار نفر مسافر و ۱۱۳ دستگاه اتوبوس و ۲۱۸۸ دستگاه سواری در رتبه دوم تردد ها قرار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: پایانه مرزی تمرچین با تردد بالغ ۱۵ هزار نفر، پایانه مرزی سرو با تردد ۱۴ هزار و ۵۶۶ نفر و کی له سردشت با تردد ۲۰۴۷ نفر در رتبه‌های بعدی تردد از پایانه مرزی استان قرار دارند.

او در ادامه گفت: در نهمین روز از اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در مجموع ۱۵ هزارو ۷۶۴ مسافر و ۳۶ دستگاه اتوبوس و ۶۴۹ دستگاه سواری از پایانه‌های مرزی استان تردد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۴۲ هزار مسافر در پایانه‌های مرزی خوزستان
  • ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای آذربایجان‌غربی
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲روز آینده بازگشایی می‌شود
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه‌های مرزی
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه های مرزی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی نوروزی آذربایجان غربی