Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسنال با پیروزی برابر منچسترسیتی، در نیمه نهایی جام حذفی، به فینال صعود کرد.

طرفداری- در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/4/29؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

نتایج فوتبال در روز گذشته:

لیگ برتر ایران:
پرسپولیس 1-0 فولاد خوزستان / سیامک نعمتی

لیگ دسته اول فوتبال ایران:
مس رفسنجان 3-2 گل ریحان البرز
قشقایی شیراز 1-2 رایکا بابل
شهرداری تبریز 1-3 هوادار
آلومینیوم اراک 1-2 آرمان گهر
نیروی زمینی 2-0 ملوان
سپیدرود رشت 1-0 داماش گیلان
نود ارومیه 0-0 خوشه طلایی ساوه
استقلال خوزستان 0-1 مس کرمان

لیگ برتر انگلیس:
نوریچ 0-2 برنلی

نیمه نهایی جام حذفی انگلیس:
آرسنال 2-0 منچسترسیتی

سری آ:
ورونا 1-1 آتالانتا
کالیاری 1-1 ساسولو
میلان 5-1 بولونیا

پرسپولیس 1-0 فولاد/ رخ در رخِ جام

در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته بیست و پنجم، دو تیم پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان از ساعت 21، امشب، بیست و هشتم تیر، به مصاف هم رفتند که در نهایت پرسپولیس با نتیجه 1 بر 0 روی گل سیامک نعمتی این بازی را پیروز شد تا تنها یک امتیاز برای قهرمانی در لیگ برتر نیاز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریو آوه 2-2 سانتا کلارا/ فرار از شکست با بریس مهدی طارمی

در چارچوب رقابت های لیگ پرتغال و در هفته سی و سوم، ریو آوه و سانتا کلارا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. هر دو گل ریو آوه را مهدی طارمی به ثمر رساند.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی ریو آوه در دقیقه 23 گل اول تیمش را به ثمر رساند و پس از اینکه سانتا کلارا در دقایق 45 و 69 دو گل زد، طارمی دوباره در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند. مهدی طارمی از وب سایت هواسکورد نمره 8.3 گرفت.

با این تساوی، ریو آوه 52 امتیازی شد و موقتا به رده پنجم جدول صعود کرد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 18 جولای 2020

نیکولاس تاگلیافیکو، مدافع چپ 27 ساله و آرژانتینی باشگاه آژاکس مورد توجه دو باشگاه چلسی و اتلتیکو مادرید قرار گرفته است. (گل)

بارسلونا در چند سال اخیر، بارها به دنبال جذب داوید آلابا بود اما بایرن مونیخ هرگز حاضر به انجام مذاکره در مورد او نمی شد. حالا بارسلونا فقط در صورتی که آلابا فصل آینده در بایرن مونیخ بماند و قراردادش را تمدید نکند، قادر خواهد بود به جذب وی به صورت آزاد فکر کند. (موندو دپورتیوو)

سران بایرن مونیخ حداکثر تا پس از پایان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، راجع به آینده داوید آلابا تصمیم گیری خواهند کرد. داوید آلابا تا سال 2021 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و مسئولان این باشگاه قصد دارند قراردادش را تمدید کنند و نمی خواهند در تابستان سال آینده، او را به صورت آزاد و رایگان از دست بدهند. (کیکر)

یوونتوس در مورد لازار ساماردزیچ (هافبک هرتابرلین) که مورد توجه بارسلونا نیز قرار دارد، پرس و جوهایی داشته است. (جانلوکا دی مارتزیو)

مونزا، باشگاه سیلویو برلوسکونی و همچنین بولونیا، پارما و سمپدوریا به جذب سباستیانو اسپوزیتو (مهاجم اینتر) علاقه دارند. (جانلوکا دی مارتزیو)

علی رغم تاثیرات ویروس کرونا بر شرایط اقتصادی باشگاه ها، دورتموند قصد کاهش قیمت درخواستی خود را برای فروش جیدون سانچو ندارد. در ابتدا تصور می شد که با وجود پیوستن بلینگام به دورتموند، این باشگاه قیمت درخواستی خود را برای فروش سانچو به منچستریونایتد کاهش خواهد داد اما زنبورها همچنان خواهان فروش سانچو با مبلغ 100 میلیون پوند هستند. (Simon Stone)

شایعاتی مبنی بر اخراج کیکه ستین از بارسلونا شنیده شد و حتی برخی منابع از عدم حضور کیکه ستین روی نیمکت بارسلونا در بازی با ناپولی نوشتند. در جلسه اخیر ستین با جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا حمایت خود از سرمربی بلوگرانا را اعلام کرد. (رادیو کاتالونیا)

نیکو کواچ به جای روبرتو مورنو هدایت موناکو را در اختیار می گیرد. طبق گزارشات رسیده، کواچ با موناکو به توافقات اولیه رسیده است. (بلال قاضی خبرنگار اکیپ)

ویکتور اوسیمن می خواهد به ناپولی بپیوندد. گفته می شود لیورپول هم به دنبال جذب اوسیمن 21 ساله از لیل بود ولی او ناپولی را انتخاب کرده است. (اکیپ)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند اشتباه رایج برای رفع پشیمانی از پرخوری

اگر بعد از مصرف وعده‌های غذایی سنگین و یا پرخوری در تعطیلات، تصمیم می‌گیرید که در روزهای آینده تعداد کالری دریافتی خود را بشمارید، کم غذا بخورید و یا یک وعده غذایی را حذف کنید، در اشتباه هستید.

به گزارش ایسنا، حتما برای شما هم پیش آمده است که گاهی اوقات مانند تعطیلات نوروز، وعده افطار در ماه رمضان و... پرخوری کنید و به سرعت از این کار پشیمان شوید؛ اما باید بدانید با جریمه کردن خودتان و غذا نخوردن، این پرخوری جبران نمی‌شود.

بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، متخصصان تغذیه به تمام کسانی که سراغ وعده‌های غذایی سنگین می‌روند، توصیه می‌کنند که برای جبران این وضعیت و جلوگیری از اضافه وزن، سراغ ۵ اشتباه رایج نروند:

- رفتن روی ترازو: وزن شما در ساعت‌های مختلف در طول روز و شب متفاوت است. اگر شب گذشته غذای زیادی خورده‌اید و غذا هم اندکی شور بوده است، صبح روز بعد با اضافه وزن مواجه می‌شوید. به جای اینکه به اضافه وزن فکر کنید، سعی کنید یک روز سالم را آغاز کنید.

- نخوردن صبحانه: نخوردن صبحانه برای جبران پرخوری روزهای قبل سبب می‌شود تا شما ناهار و یا شام بیشتری نسبت به وضعیت عادی میل کنید. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که صبحانه می‌خورند، نسبت به آنهایی که از آن اجتناب می‌کنند، به مراتب سالم‌تر و دارای وزن کمتری هستند. صبحانه سنگین نخورید؛ بهتر است تا اندکی میوه، یک نان تست و یا غلات مخصوص صبحانه را برای وعده خود انتخاب کنید.

- انجام ورزش‌های سنگین: نیازی نیست برای از بین بردن وزن اضافه شده ناشی از پرخوری، به یکباره تمرینات ورزشی خود را سنگین کنید و بیش از حد به بدن خود فشار بیاورید تا تمام کالری وارد شده را بسوزانید. اگر به طور متوسط ۲۰ دقیقه ورزش می‌کنید، همان ۲۰ دقیقه را به ورزش اختصاص داده و سعی کنید با اندکی پیاده روی سریع، احساس سنگینی را از خود دور کنید. به این ترتیب به هضم غذایتان هم کمک کرده‌اید.

- بی‌خوابی: محققان آمریکایی نشان داده‌اند افرادی که بیشتر به دنبال غذاهای فست فود و شیرینی هستند، خواب کمتری نسبت به سایر افراد دارند و در واقع افرادی که ۸ ساعت در طول روز استراحت می‌کنند،‌ رژیم سالم تری دارند. علت این موضوع را می‌توان به کمبود انرژی مغز در اثر استراحت دانست. در این شرایط مغز سعی می‌کند این کمبود را با خوردن بیشتر جبران کند.

- حذف وعده‌های غذایی: غلط‌ترین کاری که می‌توانید بعد از یک روز پرخوری انجام دهید، این است که به خودتان قول بدهید که دیگر غذایی را نخورید. قول دادن برای نخوردن غذاهای سرخ کرده و شیرنی جات چند روز و یا چند هفته‌ای بیشتر دوام نخواهد آورد و بهترین راه برای کنترل رژیم غذایی‌تان، خوردن آنها به حد متعادل است. بهتر است که به سرعت تصمیم نگیرید و به رژیم عادی خود بازگردید. سعی کنید معده خود را با میوه و سبزیجات تازه پر کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • روش تخلیه قند اضافه از بدن در ۳ روز
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • چند اشتباه رایج برای رفع پشیمانی از پرخوری