Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مبارک‌قدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین طی ۲ مرحله صورت گرفت که در مجموع حدود هشت هزار متقاضی ثبت‌نام کردند که از این تعداد حدود ۲ هزار متقاضی واجدالشرایط تشخیص داده شدند.

وی اضافه کرد: هم اکنون عملیات اجرایی این طرح با ۱۷۰۰ واحد مسکن در سطح استان آغاز شده و براساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده، تا ۲ سال آینده نیز به بهره‌برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارک قدم با اشاره به سهمیه ۹۵۰۰ واحدی استان قزوین در حوزه تخصیص طرح اقدام ملی مسکن، تصریح کرد: با توجه به اینکه در ۲ مرحله ثبت‌نام از متقاضیان، ۳۰ درصد آنها حایز شرایط دریافت مسکن تشخیص داده شدند، لذا قرار است تا ضمن اعلام آمادگی استان در خصوص ثبت نام مرحله سوم از متقاضیان مسکن به وزارت راه و شهرسازی، آماده پذیرش متقاضیان مرحله بعد باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: زمین در نظر گرفته شده برای متقاضیان مرحله نخست که عملیات اجرایی آنها نیز آغاز شده در ناحیه شهری مهرگان قزوین بوده که با توجه به تمرکز بیشتر ساخت و سازهای در این ناحیه شهری، بیشتر ادامه واگذاری‌ها در این مجموعه ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۶۰ درصد از سهمیه در نظر گرفته شده به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت متقاضیان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر این استان واگذار شده است.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن وزارت راه و شهرسازی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن وزارت راه و شهرسازی استان قزوین تسهیلات مسکن وزارت راه و شهرسازی استان قزوین استان قزوین ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسان شدن اعطای وام مسکن پلی به سوی خانه دار شدن متقاضیان

با توجه به شرایط کنونی جامعه و بالا رفتن اجاره بهای مسکن استیجاری به عنوان یکی از اولویت‌های افراد جامعه تبدیل شده است. به همین منظور بانک ها به ویژه بانک مسکن تسهیلاتی را در نظر گرفته است تا متقاضیان مسکن بتوانند مشکلات کمتری را تجربه کنند. اما این روز‌ها متقاضیان وام مسکن در شهرستان جهرم استان فارس با مشکلاتی مواجه شدند و خواستار آسان سازی شرایط اعطای وام هستند. 

متن پیام شهروندخبرنگار

باسلام وخسته نباشید من عضو کانال خبری شما هستم از شما خواهش می‌کنم درباره سهولت اعطای وام مسکن در شهرستان جهرم استان فارس گزارشی تهیه کنید. الان خیلی درباره آسان کردن وام مسکن صحبت می‌شود، اما اصلا به این صورت نیست. برای دریافت این وام یا باید بصورت سپرده گذاری و پس انداز باشد، یا باید بتوانیم اوراق تهیه کنیم، که آن هم به ازای هر ۱۰۰ میلیون تومان باید ۲۸ میلیون تومان تومان اوراق بخریم. متقاضیان باید این مبلغ را هزینه کنند تا وام بگیرند از طرف دیگر این پول از بین می رود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آسان شدن اعطای وام مسکن پلی به سوی خانه دار شدن متقاضیان
  • مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود
  • بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر
  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!