Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سریال «دخترم نرگس» که از شبکه یک سیما پخش می‌شود با ۲۶٫۵ درصد، پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه دوم تیرماه بوده است. سریال «آخر خط» با ۱۸٫۹ درصد در رتبه دوم پربیننده‌ترین سریال‌ها قرار دارد؛ این سریال از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. سریال‌های « شاهرگ » شبکه دو سیما و «افسانه هزارپایان» شبکه نسیم نیز با ۸٫۲ درصد و ۵٫۳ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار فرهنگ و هنر - ۶۴ درصد از بینندگان سریال « دخترم نرگس » در حد زیاد از این سریال، راضی بوده‌اند. ۷۴٫۵ درصد بینندگان سریال «دخترم نرگس» معتقدند این سریال ازنظر آموزنده بودن، موفق عمل کرده است. ۷۲ درصد نیز از بازی بازیگران سریال در حد زیاد، راضی بوده‌اند. ۵۹ درصد از مخاطبان، داستان سریال «دخترم نرگس» را جذاب دانسته‌اند. ۶۲٫۱ درصد نیز اعتقاددارند سازندگان سریال در باورپذیر کردن شخصیت‌های سریال «دخترم نرگس»، موفق بوده‌اند.

در ادامه گزارش مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما آمده است که ۷۲٫۲ درصد بینندگان سریال « آخر خط » نیز از این سریال، رضایت کامل دارند. ۸۱٫۷ درصد در حد زیاد از بازی بازیگران، راضی بوده‌اند. ۷۱٫۳ درصد بینندگان سریال «آخر خط» هم معتقدند داستان سریال، جذاب است. ۶۷ درصد مخاطبان، شخصیت‌های سریال را در حد زیاد، باورپذیر می‌دانند. ۵۴٫۸ درصد نیز معتقدند سریال «آخر خط» سریالی بسیار آموزنده است اما درباره سریال «شاهرگ» نیز ۷۶ درصد از بینندگان آن، بازی بازیگران را در حد زیاد پسندیده‌اند. ۷۰ درصد معتقدند شخصیت‌ها، به‌خوبی باورپذیر شده است. ۶۷٫۶ درصد، سریال «شاهرگ» را بسیار آموزنده می‌دانند و ۶۷٫۲ درصد هم‌داستان آن را جذاب می‌دانند.

بنا به اعلام مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، در میان سریال ‌های تکراری که از شبکه‌های مختلف روی آنتن رفته‌اند، سریال «شمعدونی» شبکه آی فیلم با ۸٫۷ درصد مخاطب درصدر است و سریال‌های «افسانه جومونگ» شبکه تماشا با ۸٫۲ درصد در رتبه دوم قرار دارد. سریال‌های «پژمان»، «سه دونگ سه دونگ»، «همسران» و «تکیه‌بر باد» که همگی از شبکه آی فیلم بازپخش شده‌اند در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در بخش دیگری از نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما ، ۵۸٫۴ درصد مخاطبان، سریال‌های ایرانی را می‌پسندند و تنها ۱۴٫۶ درصد سریال‌های خارجی را ترجیح می‌دهند. همین‌طور، ۶۰٫۲ درصد مخاطبان، گونه خانوادگی و اجتماعی را در حوزه گونه‌های سریال سازی می‌پسندند و ۳۶٫۶ درصد هم به گونه طنز و کمدی علاقه دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شاهرگ دخترم نرگس آخر خط سریال صداوسیما آخر خط سریال پرطرفدار شاهرگ دخترم نرگس بینندگان سریال دخترم نرگس حد زیاد بوده اند ۲ درصد آخر خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!

زی‌سان: رایان سرلک که در سریال زیرخاکی نقش کاوه پسر فریبرز و پریچهر را ایفا می‌کند، با انتشار تصویری از پایان فیلمبرداری فصل چهارم سریال زیر خاکی خبر داد. این سریال در شب‌های ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳ بر روی آنتن شبکه یک می‌رود.

رایان سرلک یا همان کاوه دوست داشتنی سریال زیر خاکی از قسمت آخر سریال زیرخاکی ۴ تصویری منتشر کرد و نوشت:

دیشب تمام پنجره‌ها بسته، پرده‌ها کشیده، چراغ‌ها خاموش و در خانه مروت پور… قفل شد و زندگی تو این خانه به پایان رسید

خسته نباشید میگم به تمام عوامل عزیز زیرخاکی

جزئیاتی درباره سریال زیر خاکی ۴

سریال زیر خاکی ۴، فصل ۴ زیر خاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا ۱۶ قسمت دارد و هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش می‌شود. پخش این سریال از سه شنبه ۲۲ اسفند آغاز و تا پیش از شب‌های قدر ادامه خواهد داشت.

جزئیات پخش و تکرار پخش زیر خاکی چهار را اینجا بخوانید بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی که از شبکه یک پخش میشود، عبارتند از:پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصورنصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، محمد حاجی زاده، محمدرضا فرزام، نادر شهسواری، هیوا حقیقی، سحر آغاسی، فیلیپ ساپرکین، محمد اشکانفر، رضا شیخ انصاری، مسعود اسماعیلی، محمدرضا عقدایی، کبری گودرزی با حضور کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق نورد.

بیوگرافی رایان سرلک کاوه زیرخاکی

سریال زیر خاکی ۴، رایان سرلک در تاریخ ۲۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۲ در تهران متولد شد، فعلاً تک فرزند بوده و خواهر و برادری ندارد؛ پدر و مادر رایان سرلک بازیگر نیستند و شغل آنها ارتباطی به سینما و تلویزیون ندارد پدرش دهناد سرلک طراح و معمار و مادر رایان سرلک کارشناس شیمی است. او در آثاری، چون زیرخاکی، تابستان همان سال، گل به خودی، راند چهارم، جاده خاکی و…بازی کرده است.

tags # سریال ، سریال تلویزیونی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • ویدیوی کاظم صدیقی درباره استغفار که پربیننده شد!
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • اعلام جزییات یک برنامه تلویزیونی ویژه شب‌های قدر
  • یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز
  • تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی
  • ادای دین یک برنامه تلویزیونی به شهدای حادثه تروریستی کرمان
  • اولین اکران تلویزیونی «کارو» مریلا زارعی
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • تاک‌شو به سبک «شب خوش»