Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@17:08:03 GMT

نشان دادن چند عکس برای تغییر نظر رهبری

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۷۵۴۵

نشان دادن چند عکس برای تغییر نظر رهبری

"چند عکس به من نشان داد که مربوط به قبل از انقلابِ او بود و او را در مناظری - که آن زمان برای جوانان خیلی پیش می‌آمد - نشان می‌داد."

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مدیران صدا و سیما در سال ۸۱ فرمودند:

"یکی از مدیران دستگاههای فرهنگی درباره‌ی یک نفر از همین چهره‌های معروفِ فرهنگیِ خوب - که امروز جزو شهدای عالی مقام ماست و من خیلی به او علاقه داشتم و همیشه به دستگاههای مختلف فرهنگی توصیه می‌کردم که از وجودش استفاده کنید - چند عکس به من نشان داد که مربوط به قبل از انقلابِ او بود و او را در مناظری - که آن زمان برای جوانان خیلی پیش می‌آمد - نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن آقا به من گفت: بفرما! این همان کسی است که شما این‌طور از او تعریف می‌کنید! من عکسها را که نگاه کردم گفتم ارادتم به این شخص بیشتر شد، چون او در این محیط بوده و حالا این‌گونه شده است؛ حتماً باید از ایشان استفاده کنید."

بیانات در دیدار جمعی از مدیران صدا و سیما ۱۳۸۱/۱۱/۱۵

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب مقام معظم رهبری عکس خاطرات رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه زاهدان: عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سیستان و بلوچستان، خطیب نماز جمعه امروز زاهدان در جمع نمازگزاران گفت: هر کس به منافع ما تعرضی داشته باشد پاسخ کوبنده دریافت می کند.

 آیت‌الله مصطفی محامی تاکید کرد: وعده مقام معظم رهبری در خصوص پاسخ به اسرائیل به پشتوانه همین حاکمیت فرهنگ اسلام و انقلاب در میان مردم، روحیه بسیجی، بصیرت، و اسلام خواهی مردم و به پشتوانه آن نیروهای نظامی مقتدر است.

وی افزود: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی که از درون سرزمین‌های اشغالی شکل گرفت  عملیات وعده صادق از خارج این سرزمین ضربه سهمگین بر حیثیت، اعتبار و همینه اسرائیل وارد کرد و با آن همه تبلیغ برای گنبد آهنین و لایه‌های متعدد دفاعی.

وی ادامه داد: چندین کشور به کمک آن‌ها آمدند تا موشک‌ها را ردیابی کنند تا به اسرائیل نرسد اما باز هم حجم وسیعی از موشک‌ها به اهداف مورد نظر برخورد کرد و همینه اسرائیل و طرفداران آن را از بین برد و ضربه سهمگینی بود.

آیت‌الله محامی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کردو حال یا باید سازمان‌های بین‌المللی به حق کشورهایی که خارج از چارچوب آن‌ها هستند رسیدگی کنند و یا اینکه خود کشورها به پا خیزند و از حق خود دفاع کنند.

 آیت الله محامی ادامه داد: راه جدید در برابر کشورها قرار داده و به همه نشان داد که اگر از این به بعد اسرائیل به منافع ما تعرضی داشته باشد بدون تعارف از مبدأ ایران به اسرائیل حمله خواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این عملیات ابعاد مختلف دارد ابتدا اینکه نشان دهنده عزت و اقتدار نظام اسلامی است و این‌گونه نیست که نظام اسلامی دست بسته داشته باشد و اگر صبر و بردباری به خرج داده بر اساس تدبیر به حکمت بوده نه از سر عجز و ناتوانی و این عملیات نشان‌ دهنده عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در این هفته بارندگی‌های سیل آسایی داشتیم و درجنوب استان سیلاب ایجاد شد و باران نعمت الهی است اگر به درستی از آن استفاده نکنیم و تدابیر لازم را نداشته باشیم می‌تواند مشکلاتی را هم برای ما ایجاد می‌کند .

وی تاکید کرد: از عنایت دولتمردان و رئیس جمهور که پیگیر بودند و وزیر کشور که در منطقه حضور یافتن  و نیز از  استاندار جهادی استان که در سیل قبل سال در منطقه مستقر و ستاد بحران و قرارگاه کمک به سیل زدگان را تشکیل دادند و در سیل جدید نیز در منطقه حضور دارند و از همه مردم و گروهای جهادی که پای کار کمک رسانی هستند تشکر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟
  • خطیب نماز جمعه زاهدان: عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کرد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق نشان داد مسلمانان در کنار هم هستند