Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@09:40:20 GMT

محمودزاده:آغاز پرداخت وام اجاره در مردادماه

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۸۱۵۷

محمودزاده:آغاز پرداخت وام اجاره در مردادماه

«محمود محمودزاده» معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس گزارش‌های شفاهی که از وضعیت قرارداد‌های اجاره در ٢٢ منطقه تهران به ما ارائه شده است، در تیرماه با افزایش تمدید قرارداد‌های اجاره و کاهش جابجایی‌ها روبرو هستیم.

وی گفت: پیش بینی دولت نیز بر همین اساس بود که مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر اجباری شدن تمدید قرارداد‌ها آن هم تا سقف ٢٥ درصد، منجر به کاهش ٥٠ درصدی جابجایی‌ها خواهد شد که به نظر می‌رسد این انتظار محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: هنوز اتحادیه املاک ریز معاملات را در اختیار وزارت راه و شهرسازی نگذاشته است، اما از میزان صدور کد‌های رهگیری مشخص است که تا ٥٠ درصد وضعیت قرارداد‌های اجاره با مصوبه ستادملی کرونا همخوانی دارد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی افت قیمت اجاره بها از هفته دوم تیرماه آغاز شده که رقم قابل ملاحظه‌ای است.

محمودزاده هم چنین در خصوص آخرین وضعیت اعطای وام ودیعه مسکن به خبرنگار ایرنا، گفت: با تلاش دولت مراحل اعطای وام ودیعه به مستاجران طی شده است و اکنون شرایط پرداخت وام فراهم است.

وی درباره زمان اعطای وام گفت: تا چند روز آینده و در مردادماه امسال مستاجران می‌توانند این وام را برای قراداد‌های اجاره دریافت کنند.     منبع:ایرنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نرخ اجاره بها پارسی خبر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصار زدایی می‌شود

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه، سامانه خودنویس از بهمن ماه سال گذشته راه‌اندازی شد گفت: این سامانه نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن داشته است.

او اظهار کرد: اجرای این طرح توانسته است بازار اجاره را به سمت ثبات و بهبود هدایت کند، به طوری که ورود متقاضیان به این بازار توانسته است، وضعیت را آرام کند.

وی با بیان اینکه با استفاده از سامانه خودنویس متقاضیان تا حدودی توانسته اند به بازار اجاره وارد پیدا کنند گفت : به این صورت افراد بدون واسطه می توانند اقدام به انعقاد قرارداد کنند. این اقدام  به نوعی  استفاده از مشارکت مردمی محسوب می شود‌.

او تاکید کرد: با راه اندازی سامانه  خودنویس ما شاهد انحصار زدایی از بازار اجاره نویسی و کاهش  سوداگری در این بازار هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصارزدایی می‌شود
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصار زدایی می‌شود
  • ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است
  • ثبت قراردادهای اجاره ملک در سامانه خودنویس اجباری شد
  • خبر خوش برای مستاجران + جزئیات مهم
  • انحصارزدایی از بازار اجاره نویسی با اعطای حق انتخاب به مردم
  • ۷ برنامه برای کمک به مستاجران
  • ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد