Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، هاروما میورا بازیگر فیلم‌ها، سریال و تئاتر‌های ژاپنی که برای بازی در انیمیشن سریالی «حمله به تایتان» شناخته می‌شود، با اعلام منابع و رسانه‌های خبری محلی در۳۰ سالگی درگذشت.

رسانه‌ها گزارش داده اند که این بازیگر در حالی که بیهوش بوده در خانه اش پیدا شده است و اعلام شده که در راه رسیدن به بیمارستان جانش را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس کلانشهر توکیو در حال بررسی این مرگ به عنوان یک خودکشی احتمالی است.

این بازیگر متولد ۱۹۹۰ در توکیو است و حرفه بازیگری خود را در چندین محصول تلویزیونی ژاپنی زبان آغاز کرده بود. اولین فعالیت او در فیلم سینمایی نیز با دو فیلم «یک موج را بگیر» و «بچه ها» رقم خورد. او در ادامه در چندین برنامه تلویزیونی از جمله «هرگز رهایم نکن» و «دو هفته» بازی کرد.

او برای بازی در فیلم سینمایی «خلبان ابدی» در سال ۲۰۱۳ توانست نامزد دریافت جایزه از آکادمی فیلم ژاپن شود. میورا در زمینه تئاتر هم موفق بوده و درسال ۲۰۱۶ در یک نمایش معروف به نقش آفرینی پرداخت.

از آخرین فعالیت های او می توان به بازی در فیلم سینمایی «شجاع» وهمچنین فیلم اکشن و مهیج «شکار روح»  اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش حق مسکن کارگران در جلسه امروز

جلسه‌ امروز با حضور اعضای شورای عالی کار برای بررسی مجدد آیتم‌های مزدی کارگران برگزار خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز جلسه ای با حضور اعضای کارگری شورای عالی کار، کارفرمایان و دولت برگزار خواهد شد.

شنیده ها حاکی از این است که دستور کار این جلسه بررسی مجدد برخی آیتم‌های مزد 1403 خواهد بود و احتمال می رود حق مسکن کارگران درصدی افزایش یابد، چرا که ثابت ماندن این آیتم پس از تعیین شدن مزد 1403 باعث اعتراض جامعه کارگری و انتقاد بخشی از نمایندگان مجلس شده است.

به گزارش تسنیم، با توجه به اینکه 70درصد دستمزد کارگران صرف اجاره‌بها می‌شود، حق مسکن با مبلغ ناچیز آن، کمکی به هزینه‌های مسکن کارگران نیست، اما می‌تواند بخشی از مشکلات معیشتی را با افزایش رقم آن جبران کند.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی است که معاونت روابط کار امروز از اعضای شورای عالی کار درخواست کرده تا در جلسه‌ای گردهم آمده و مباحث مختلف مسائل کارگری را بحث و بررسی کنند. پیش‌بینی می‌شود خروجی این جلسه، افزایش حق مسکن و شاید بازنگری درباره مزد 1403 باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| سپیده بازیگر زن سینمای قبل انقلاب بعد مدت‌ها آفتابی شد
  • فایده بلندمدتِ جنب‌وجوش و تحرک در نوجوانی
  • بازیگر معروف آمریکایی و عکس متفاوتی که از وی منتشر شده است
  • احتمال افزایش حق مسکن کارگران در جلسه امروز
  • کنایه بازیگر معروف به اسرائیل: توانایی موشک‌های ما را دیدید
  • شعرخوانی شاعر معروف در پخش زنده تلویزیونی درباره حمله پهپادی ایران | لبخند سحر نزدیک است... | ببینید
  • اسرائیلی‌ها پای تلویزیون منتظر موشک‌های ایران نشسته‌اند
  • فعالیت سامانه بارشی در استان
  • اولتیماتوم میلان به پیولی: دو بازی تا اخراج
  • سینمای مذهبی دربرابر بلاک باسترهای هالیوودی