Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن آصفری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای با استناد به ماده (210) آیین‌نامه داخلی مجلس و بر اساس اصل (88) قانون اساسی اظهار کرد: در صورتی که حداقل یک چهارم کل نمایندگان بخواهند در خصوص یک یا چند وظیفه رئیس جمهور سوال مطرح کنند بایستی سوال یا سوالات خود را به صورت روشن و مختصر همگی امضا و به رئیس مجلس تقدیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: هفته گذشته تعداد 195 نفر از نمایندگان مجلس 5 سوال اساسی خود را که در حوزه مسائل اقتصادی به ویژه در بحث بالا رفتن قیمت طلا، کالاهای مورد نیاز مردم و نرخ دلار که امروز به 25 هزار تومان رسیده است، مطرح کردند و این سوالات بر اساس اصول قانون اساسی و آیین‌نامه داخلی مجلس به رئیس مجلس تقدیم شده است.

وی اضافه کرد: خواهش ما این است که این مسئله در کنار 13 دستور کاری که امروز در دستور کار مجلس قرار دارد، قرار گیرد چرا که از این تعداد دستورکار فقط تعداد 12 مورد مربوط به رأی‌گیری عضویت نمایندگان در شوراها و مجامع کشور است البته مجلس باید طبق روال امور خود را نیز پیش ببرد اما یکی از کارهای اساسی مجلس نیز سوال از رئیس جمهور است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس افزود: تاکنون طی این دو ماه بر اساس آیین‌نامه داخلی رفتار شده و انتظار داریم از اینجا به بعد نیز با توجه به مشکلات اقتصادی عدیده مردم نسبت به تورم و ناکارآمدی دولت در حوزه اقتصادی که هیچ‌کسی پاسخگوی مشکلات مردم نیست بر اساس آیین‌نامه رفتار شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر نماینده مردم اراک تصریح کرد: قطعا ما بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس رفتار خواهیم کرد همان طور که امروز دستور کار مجلس مشخص است و باید بر اساس این دستور کار امور دنبال شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آیین نامه داخلی رئیس مجلس دستور کار بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پاسخ رئیس سازمان بورس به یک سوال مهم درباره بازگشت سرمایه‌های مردم

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896107

دیگر خبرها

  • نامه های مردم استان سمنان به رئیس جمهور
  • فیلم/ مردم دامغان چه نامه‌ای برای رئیس‌جمهور نوشتند؟
  • همدلی نیاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان با آیین سنتی ورف چال؛ روزی که زنان پادشاهی می‌کنند
  • همدلی نیاکی‌ها و اسکی‌ها لاریجان با آیین سنتی ورف چال؛ روزی که زنان پادشاهی می‌کنند
  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • ببینید | پاسخ رئیس سازمان بورس به یک سوال مهم درباره بازگشت سرمایه‌های مردم