Web Analytics Made Easy - Statcounter

شنیده می شود محمد موسوی ستاره بزرگ سایپا هنوز نیامده، قصد جدایی از این تیم را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از تغییر و تحولاتی که در راس مدیریت باشگاه سایپا رخ داد و حضور حبیب کاشانی به عنوان مدیرعامل، والیبال سایپا برای فصل جاری با تحولات ویژه روبرو شد. کاشانی که پیش از این در پرسپولیس ثابت کرده که به پروپاگاندا و هیاهو علاقمند است، در سایپا هم این استراتژی را دنبال می کند از همین رو والیبال سایپا برای فصل جاری با سر و صدای  فراوان سراغ ستاره های بزرگ و دانه درشت والیبال ایران رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی کارخانه مربی سابق تیم ملی و مرد کهنه کار والیبال ایران به عنوان سرمربی نارنجی ها انتخاب شد و سیدمحمد موسوی ستاره نامدار تیم ملی که فصل گذشته در اولیشتن لهستان بازی می کرد، بزرگترین صید سایپا بود.

با این وجود اینهمه سر و صدا و بریز و بپاش خیلی زود با واکنش منفی اهالی والیبال و سایر تیم ها روبرو شد که اعتقاد اشتند باشگاه سایپا با پرداخت های نامتعارف و خارج از قاعده بازار را بر هم زده و باعث تنش در لیگ والیبال شده.

با بالا گرفتن انتقادات سایپایی ها تصمیم گرفتند هنوز مسابقات آغاز نشده، در ارقام قراردادهای خود تجدیدنظر کرده و قراردادها را با کاهش چند درصدی منعقد کنند. تصمیمی که قابل پیش بینی بود با واکنش ستاره ها روبرو شود.

در همین راستا شنیده می شود محمد موسوی ستاره بزرگ این تیم از این رفتار سایپایی ها دلخور شده و قصد جدایی از این تیم را دارد. موسوی در تمرینات سایپا غایب است و همین به شایعات جدایی وی دامن زده.

بعد از تصمیم نارنجی ها مبنی بر کاهش قراردادها از همان ابتدا زمزمه‌ هایی مبنی بر خروج زودهنگام موسوی ازجمع خودروسازان شنیده می‌شد. انتشار یک عکس از سید با لباس تیم چارنی رادوم احتمال حضور این بازیکن در لیگ والیبال لهستان را بیشتر کرد.

 

 موسوی: اختلاف داریم احتمال جدایی ام وجود دارد

سیدمحمد موسوی درباره مذاکره با باشگاه لهستانی و جدایی از تیم والیبال سایپا گفت: مذاکراتی با تیم لهستانی داشته ام و هنوز نیز پیگیر هستم. مسائلی با باشگاه سایپا پیش آمد و اختلاف نظراتی بر سر بندهایی از قرارداد بوجود آمده است. برخی از مسائل حل شده از طرف دیگر با باشگاه لهستانی مذاکراتی داشتم و هنوز چیزی معلوم نیست.

ملی پوش والیبال ایران در ادامه تاکید کرد: هنوز رفتنم به تیم لهستان مشخص نیست. اگر شرایط مدنظرم در بندهایی از قرارداد که وجود داشته و درباره آن صحبت شده، برطرف نشود امکان جدایی ام از تیم سایپا وجود دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که غیبت از تمرینات به دلیل کسر ۱۰ درصد از قرارداد است یا خیر گفت: خیر، غیبتم در تمرینات به این دلیل نیست اما به دلیل برخی اختلافات پیش آمده در بندهایی از قرار داد ها بوده و همچنین ابتلای برخی از بازیکنان تیم به ویروس کرونا باعث شد که در تمرینات حاضر نشوم و منتظر نتیجه تست کرونا تیم هستیم.

 

باشگاه سایپا: موسوی بازیکن ماست

با وجود صحبت های موسوی درباره احتمال جدایی از سایپا باشگاه اعتقاد دارد که این ستاره ملی پوش جدا نمی شود و کماکان بازیکن این تیم است.

در این رابطه مازیار قربانی، سرپرست تیم والیبال سایپا گفت: سیدمحمد موسوی همچنان بازیکن تیم والیبال سایپا محسوب می‌شود و به لیگ لهستان نرفته است.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: والیبال سایپا باشگاه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | چالش حقیقت امیرعلی نبویان در ستاره‌بازی؛از اشک برای دختر اوین رفته تا راز تقلب بزرگ در پدرخوانده

مصاحبه‌ای ۹۰ دقیقه‌ای که حالا بخش نخست آن منتشر می شود و چهارشنبه بعد بخش‌های دیگری از آن به طور همزمان از

آپارات :

یوتیوب:https://youtube.com/@SetareBazi?si=I6WV4TpzNFXgJc9W

ستاره‌بازی منتشر خواهد شد. ستاره بازی هاردتاک جدید خبرآنلاین است که به میزبانی فرهاد عشوندی به گفت و گو با ستاره‌های هنر، ورزش، اجتماعی و بعضی فعالان سلبریتی شده سیاسی می‌نشیند.

ستاره بازی هر چهارشنبه و از ساعت ۱۰ صبح منتشر خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896121

دیگر خبرها

  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • محمد محمدی و برنامه ویژه صعود برای سایپا
  • رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE
  • اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!
  • ببینید | چالش حقیقت امیرعلی نبویان در ستاره‌بازی؛از اشک برای دختر اوین رفته تا راز تقلب بزرگ در پدرخوانده
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ستاره قرمز‌ها چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!