Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور سردبیر کمپین تبدیل وضعیت کارکنان مخابرات در فارس، مهم ترین مسائل و دغدغه های حدود ۳۵۰۰ نیروی قراردادی مخابرات بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ میزگرد کمپین «درخواست تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان مخابرات» با حضور ثبت کننده‌ی کمپین در سامانه‌ی «فارس‌من» برگزار شد.

 

در بخش‌هایی از این کمپین آمده است: «تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی مخابرات به ویژه کارکنان پذیرفته شده از طریق آزمون سراسری استخدامی مخابرات در سال ۹۲ از دغدغه های این کارکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوجودی که ۱۷ اردیبشت ۹۷ به طور رسمی مدیرعامل مخابرات ایران از تبدیل وضعیت کارکنان قرار دادی سخن گفته است ولی در عمل اقدامی انجام نشده است.»

 در این میزگرد با حضور میثم باقری رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارگری کارکنان قم، مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های حدود ۳۵۰۰ نیروی قراردادی مخابرات بررسی شد.

 

گزارش مشروح این میزگرد را در روزهای آینده می‌توانید از خبرگزاری فارس پیگیری کنید. خبرنگاران فارس با بررسی ابعاد مختلف مسئله پیگیر مطالبات مردمی خواهند بود.

 

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مخابرات کمپین قم تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، این خودرو فقط یک طرح اولیه نیست و به بازار عرضه می شود.

شرکت چینی دانگ فنگ کمپین بازاریابی وسیعی برای اس یو وی لوکس چهار موتوره M-Hero917 انجام داد که سال گذشته به طور داخلی عرضه و اخیرا در سوییس معرفی شده است. اکنون شرکت یک کمپین پر زرق و برق تر برای نسخه 4 در 4 به راه انداخته است. این خودرو که M-Hunter نام گرفته طراحی جالبی دارد که کابین آن از اسکلتی فلزی تشکیل شده است. این فقط طرح اولیه نیست و احتمالا در نهایت به گرانترین خودروی آفرود حافظ حمیط زیست در نمایشگاه اتومبیل چین امسال تبدیل شود.

M-Hunter از لحاظ رنگ و اسکلت نمایان بدنه یادآور خودروی Brabus900 Crawler است اما از آن اسپرت تر است.

یک آژانس خبری چینی مدعی است گشتاور این وسیله نقلیه برقی از تمام خودورهای فعلی ساخت این کشور بیشتر است. همچنین خودروی مذکور بسیار گرانتر از یک وسیله نقلیه آفرود معمول چینی خواهد بود.

کد خبر 6086260 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی
  • کمپین به شیراز رسید/ ادامه‌ی نه گفتن پرستاران به اضافه‌کار اجباری