Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر حسن‌بگلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف مدیریت بار شبکه و جلوگیری از مدیریت اضطراری بار، از تمامی مشترکان صنعتی درخواست می‌شود با کاهش حداقل ۱۰ درصدی برق مصرفی از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۳ از پاداش همکاری نیز برخوردار شوند.

وی همچنین از عموم شهروندان و مشترکان برق تمامی بخش‌ها خواست تا با مدیریت مصرف برق به‌ویژه در ساعت‌های اوج بار، کارکنان صنعت برق را در تامین پایدار جریان برق همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به راهکارهای ساده برای کاهش مصرف برق اظهار داشت: استفاده از دور کند کولرهای آبی، تنظیم ترموستات در کولرهای گازی بین ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتی‌گراد، سرویس و شستشوی سیستم‌های سرمایشی و خاموش کردن لامپ‌های اضافی و استفاده از روشنایی طبیعی در روز، ساده‌ترین راه صرفه‌جویی در مصرف برق است.

حسن بگلو گفت: هنگام استفاده از کولر یا وسایل سرمایشی، تا حد امکان از لوازم پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرف‌شویی و جاروبرقی به‌طور همزمان به‌ویژه در ساعات اوج بار استفاده نشود.

وی اظهار داشت: مدیریت مصرف در ساعات اوج بار در تابستان امسال از اولویت‌های ماست و با همکاری مشترکان تمام حوزه‌ها از جمله بخش اداری، برق پایدار و مطمئن در استان تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اداری استان جهت عبور از اوج بار برق تابستان سال جاری باید همکاری لازم را داشته باشند افزود: دستگاه‌های اداری سهم قابل توجهی در مدیریت مصرف برق در تابستان دارند و با انجام راهکارهای ساده‌ می‌توانند مصرف برق در دستگاه‌های اداری را مدیریت کنند.

به گفته وی همکاری تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک بار تابستان امری ضروری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی افزود: سازمان‌هایی که مولدهای اضطراری از جمله دیزل ژنراتور و یا سیستم‌های برق اضطراری در اختیار دارند می‌توانند با تامین برق خود در ساعات اوج مصرف علاوه بر همراهی با شرکت توزیع نیروی برق، پاداش همراهی دریافت کنند.

حسن‌بگلو بیان کرد: در صورت رعایت اصول مدیریت مصرف از سوی مشترکان و کاهش استفاده در ساعات اوج مصرف می‌توان قدم موثری در راستای کاهش خاموشی و تامین برق مشترکان بخش کشاورزی و خانگی استان برداشت.

با افزایش دما در فصل گرما و استفاده بیش از حد از وسایل سرمایشی پرمصرف نظیر کولرهای گازی، امکان خاموشی در سطح کشور وجود دارد.

براساس اعلام کارشناسان اداره هواشناسی با ورود جریانات جنوبی به منطقه دمای هوای آذربایجان‌غربی به طور میانگین پنج تا ۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌تر می‌شود؛ برهمین اساس از اوایل هفته جاری با ورود جریانات جنوبی به منطقه، روند افزایشی دمای هوا در آذربایجان‌غربی شروع شده و این روند افزایش نسبی دمای هوا تا روز چهارشنبه در استان تداوم خواهد داشت.

برچسب‌ها شركت توزيع نيروی برق آذربايجان غربی آذربایجان غربی انرژی برق مصرف بهینه برق ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت توزيع نيروی برق آذربايجان غربی آذربایجان غربی انرژی برق مصرف بهینه برق ارومیه شركت توزيع نيروی برق آذربايجان غربی آذربایجان غربی انرژی برق مصرف بهینه برق ارومیه آذربایجان غربی ساعات اوج مدیریت مصرف مصرف برق اوج بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • قطعی گاز در ارومیه
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته