Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-25@17:28:03 GMT

ثبت بیش از ۱۸۰۰ بازدید کنترل کیفی مجاری عرضه سوخت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۰۱۶۳

ثبت بیش از ۱۸۰۰ بازدید کنترل کیفی مجاری عرضه سوخت

سه ماه نخست امسال به‌منظور نظارت و کنترل بر توزیع سوخت، صیانت از حقوق شهروندی و مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی در منطقه آذربایجان شرقی، بیش از یک هزار و ۸۰۰ مورد بازدید کنترل کیفی مجاری عرضه و مصرف‌کنندگان عرضه سوخت ثبت شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، علی روح‌الهی، مدیر این منطقه با بیان اهمیت کنترل و نظارت بر عرضه سوخت و ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی گفت: مطابق برنامه‌ریزی انجام‌شده، جایگاه‌های عرضه سوخت استان از لحاظ کمّی و کیفی به‌صورت دوره‌ای و موردی ارزیابی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس در سه ماهه اول امسال بیش از ۱۵۰۰ مورد بازدید کنترل کیفی از جایگاه‌های عرضه سوخت توسط کارشناسان خدمات صنعتی انجام شد و در همین بازه زمانی ۲۸۳ مصرف‌کننده عمده اعم از کارخانجات، شرکت‌های عمرانی فعال در راه‌سازی، مترو و معادن فعال استان نیز بازدید و ارزیابی شدند.

روح‌الهی با بیان اینکه بنزین عرضه‌شده در همه جایگاه‌های عرضه سوخت استان با استاندارد یورو ۴ است، تصریح کرد: به‌منظور حمایت از مشتری و صیانت از حقوق شهروندی، افزون بر کنترل کمی فرآورده قابل عرضه در مجاری توزیع، مواد نفتی از لحاظ کیفی نیز نمونه‌برداری و آزمایش لازم روی آن انجام می‌شود، همچنین به‌منظور توزیع سوخت براساس الگوها و تعیین سهمیه، جلوگیری از انحراف فرآورده، فعال بودن واحدها از نقاط مصرف و میزان موجودی واحد، بازدید انجام می‌شود و چنانچه واحدی غیرفعال یا سوخت مازاد بر مصرف ذخیره کرده باشد مطابق مقررات با آن برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها، انتقادها و نظرهای خود را درخصوص خدمات سوخت‌رسانی، کیفیت و کمیت فرآورده با مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ یا سامانه پیام کوتاه منطقه ۱۰۰۰۵۷۱۰۶ و ثبت نظرسنجی در سایت منطقه https://azarbaijansharghi.niopdc.ir در میان بگذارند.

منبع: شانا

کلیدواژه: پخش منطقه آذربایجان شرقی بازدید جایگاه عرضه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

بهادر صیدمحمدیان با تأکید بر اینکه عطاری‌ها حق فروش و عرضه هیچگونه دارو یا فرآورده دارویی را ندارند، گفت: عطاری‌ها تنها می‌توانند گیاهان دارویی مجاز و غیرسمی را ارائه دهند.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی با تأکید بر اینکه محل عرضه هر نوع دارو یا فرآورده دارویی تنها داروخانه است، اظهار کرد: هرگونه فروش دارو یا فرآورده دارویی اعم از داروی گیاهی، طبیعی و سنتی یا داروهای شیمیایی و بیولوژیک در محلی غیر از داروخانه از جمله عطاری‌ها تخلف محسوب می‌شود.

معاون فنی اداره کل طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو افزود: در صورت مشاهده دارو و فرآورده دارویی در عطاری‌ها توسط بازرسان، این فرآورده‌ها به عنوان محصولات قاچاق ضبط و بر اساس ضوابط با عطاری مربوطه برخورد می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • این دانه خون را تصفیه و سرفه را درمان می کند
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان