Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:11:58 GMT

ایرانیش با اجرای پوریا پورسرخ از شبکه دو + تیزر

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۰۵۷۶

ایرانیش با اجرای پوریا پورسرخ از شبکه دو + تیزر

مسابقه تلویزیونی «ایرانیش» با اجرای «پوریا پورسرخ» 2 شب در هفته روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «احسان ارغوانی» که تهیه کنندگی مسابقه تلویزیونی «ایرانیش» را بر عهده دارد، گفت: ما از سال گذشته پیش تولید این مسابقه تلویزیونی را آغاز کردیم و در گام نخست یک اتاق فکر برای برنامه تشکیل دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این برناکه از صفر تا صد کاملا ایرانی است. محوریت آن ایرانی بودن است که درباره آن تحقیقات بسیاری صورت گرفته و مسابقه در بخش های مختلف دسته بندی و تقسیم شده است. البته در این برنامه مخاطب از همه ابعاد زندگی خود نظیر گویش، لباس، قومیت، غذا، آداب و رسوم و ... می بیند. 

این تهیه کننده توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، پخش این مسابقه به زودی از شبکه دو سیما آغاز خواهد شد و مخاطبان می توانند «ایرانیش» را در روزهای دوشنبه و سه شنبه هر هفته پس از  بخش خبری ساعت 22:30 تماشا کنند.

ارغوانی درباره شرایط حضور در این مسابقه توضیح داد: همه خانواده‌ها می‌توانند در مسابقه ایرانیش ثبت نام کنند، شرایط سنی ما بالای ۱۵ سال است و فکر می کنم خانواده ها لحظات شادی را در این برنامه تجربه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد

علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، شش هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین در این بازه زمانی مورد آزمون و پایش قرار گرفت. 
 
او افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است. 
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از اجرای برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب خبر داد و یادآور شد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی