Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کاغذلو روز یک‌شنبه در جلسه انجمن حمایت از زندانیان که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: امروز نه تنها ایران که بسیاری از کشورهای جهان تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه شده‌اند از این رو دولت، گروه‌های جهادی و سازمان‌ها و نهادهای انقلابی تلاش دارند تا با توزیع اقلام و سبدهای معیشتی، بخشی از نیاز افراد را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در شهرستان ورامین نیز اقدامات اثربخشی در حوزه پیشگیری و درمان و پشتیبانی از اقشار مختلف صورت گرفت و طی این مدت، ۳۰ هزار نفر از اقشار آسیب‌پذیر و خسارت دیده از شیوع ویروس کرونا شناسایی و طی سه مرحله، بسته‌های معیشتی، غذایی و بهداشتی بین آنان توزیع شد.
وی گفت: با همکاری بنیاد مستضعفان حدود ۱۰ میلیارد ریال بین نیازمندان شناسایی شده توزیع گردید.
کاغذلو با اشاره به جلسه شب گذشته مسئولان ورامین با رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در این جلسه مقرر شد تا علاوه بر تمامی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، ۲۰ هزار بسته معیشتی در اختیار سپاه پاسداران قرار گیرد تا بین نیازمندان توزیع شود که قطعا افراد تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان نیز از این بسته‌های حمایتی برخوردار می‌شوند.
وی یکی از گروه‌های نیازمند حمایت را زندانیان اعلام کرد و افزود: وقتی سرپرست خانوار در زندان است، خانواده او با  مشکلات زیادی مواجه می‌شوند و اگر این مشکلات برطرف نشود، به آسیب‌های اجتماعی تبدیل می‌گردد که رفع آن به هزینه‌های مادی و معنوی زیادی نیاز دارد.
فرماندار ورامین تصریح کرد: مسوولان موظفند تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان به ویژه خیرّین نیک‌اندیش، شرایط را برای زندگی خانواده زندانیان فراهم کرده و آنان را از آسیب‌های احتمالی مصون کنند.
وی با اشاره به لزوم حمایت مادی از خانواده زندانیان اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان برای دست‌یابی به اهداف حمایتی خود به در آمد پایدار با کار اقتصادی مناسب نیاز دارد تا بتواند با استفاده از درآمد به دست آمده، از خانواده زندانیان حمایت کامل را انجام دهد.
وی گفت: شهرستان ورامین از ظرفیت ویژه‌ای در حوزه کشاورزی برخوردار است که می‌توان از آن برای کسب درآمد پایدار برای انجمن حمایت از زندانیان استفاده کرد.
فرماندار ورامین گفت: افراد آزاد شده از زندان نباید به حال خود رها شوند بلکه لازم تا برای آنان شغل پایدار ایجاد کرد تا از گرفتار شدن مجدد آن‌ها جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: تولید کنندگان در صورت به کارگیری از این افراد می توانند به ازاء هر نفر اشتغال از وام ۵۰۰ میلیون ریالی با سود ۴ درصد برخوردار شوند.
کاغذلو با تأکید بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی در مواجهه با موج جدید شیوع ویروس کرونا گفت: شهرستان ورامین به دلیل برخورداری از بیمارستان تأمین اجتماعی، به شهرستان‌های اطراف نیز خدمات درمانی خود را ارائه می‌دهد و این امر باعث می‌شود تا ورودی بیمارستان‌ها زیاد و ظرفیت آن‌ها در پذیرش بیمار تکمیل شود.
وی افزود: اگر پروتکل‌ها بهداشتی رعایت نشود، آمار ابتلا به بیماری کرونا روز به روز افزایش پیدا می‌کند. 
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا انجمن حمایت از خانواده زندانیان حسین کاغذلو ورامین پروندهٔ خبری کرونا و قشرهای آسیب پذیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انجمن حمایت از خانواده زندانیان ورامین ویروس کرونا انجمن حمایت از خانواده زندانیان ورامین انجمن حمایت از زندانیان خانواده زندانیان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد: همزمان با چهارشنبه (۲۹ فروردین) نیکوکار اهل شهرستان بافق با حضور در ستاد دیه استان یزد مبلغ ۵۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد.   این نیکوکار که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت:مبلغ را به نیت خشنودی خداوند و شادی روح اموات و جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهل شهرستان بافق اهدا کردم.

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • تولید ۱۲۰ هزار تن گندم و ۵۰ هزار تن جو در ورامین