Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:11:58 GMT

بن بست در انتقال لوورن به زنیت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۱۳۲۱

بن بست در انتقال لوورن به زنیت

انتقال دژان لوورن از لیورپول به زنیت روسیه ممکن است به خاطر اختلاف بر سررقم به شکست منجر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، زنیتی ها از هفته ها قبل برای دراختیارگرفتن مدافع میانی لیورپول ابراز علاقه زیادی کرده اند. آنها دنبال یافتن جانشینی مناسب برای ایوانویچ هستند و بهترین گزینه را لوورن می دانند.

از طرفی لیورپول از مدت ها قبل اعلام کرده یکی از بازیکنان خروجی تیم در پنجره تابستانی همین چهره 31 ساله کروات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل تیم آنفیلدی پیشنهاد زنیت را دریافت کرده اما اکنون با خبرهای که انتشار می یابد، ممکن است از خیر معامله با طرف روسی بگذرد.

طبق نوشته دیلی میل، زنیت حاضر است بابت لوورن حداکثر 9 میلیون پوند هزینه کند اما باشگاه انگلیسی بر دریافت حداقل 15 میلیون پوند اصرار دارد.

به این خاطر 6 میلیون پوند اختلاف بین رقم پیشنهای زنیت و آنچه تیم انگلیسی طلب می کند، فاصله است.

لوورن که از سال 2014 در جمع قرمزهای آنفیلدی بوده، تا سال 2021 با باشگاه قرارداد دارد.

وی در فصل جاری در 10 مسابقه برای تیم تحت امر یورگن کلوپ به میدان رفت.

 

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه لیورپول دژان لوورن لوورن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد

تیم‌های روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه که در گذشته سردار آزمون را در اختیار داشته‌اند، در حالی چهارشنبه شب مقابل هم قرار می‌گیرند که دوباره یک بازیکن ایرانی دیگر در این بازی حضور دارد.

کسری طاهری که در نقل و انتقالات زمستانی به روبین کازان پیوست، تا کنون در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و سامارا به میدان رفته و حالا امیدوار است شانس حضور تعویضی در دیدار حساس برابر زنیت سنت‌پترزبورگ را به دست بیاورد.

سردار آزمون که دوران درخشانی در روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ داشته و همراه با زنیت به قهرمانی‌های متعدد در فوتبال روسیه رسیده، حالا جای خود را در این کشور و تقابل این دو تیم به یک بازیکن ایرانی دیگر داده است.

مهاجم 17 ساله ایرانی که در زمستان از سپاهان به روبین کازان رفت، امشب این شانس را دارد تا در دیدار مقابل روبین کازان به میدان برود و سومین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام بدهد.

روبین کازان از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) با حضور طاهری در لیست اولیه خود مقابل تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ قرار می‌گیرد و در صورت برتری شانس صعود یک تا دو پله‌ای دارد.

کد خبر 846819 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست