Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@07:16:44 GMT

سه‌گانه‌ای که به رئال مادرید چشمک می‌زند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۱۴۴۰

سه‌گانه‌ای که به رئال مادرید چشمک می‌زند

رئال مادرید که یک هفته مانده به پایان لالیگا قهرمانی‌اش را قطعی کرده حالا به دنبال سه‌گانه‌ای است که از سال 1988 قادر به فتح آن نبوده.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حالی قدم به هفته پایانی لالیگا می‌گذارد که قهرمان این فصل است. در دیدار امشب مقابل لگانس بازیکنان رئال از گارد احترام بازیکنان این تیم عبور خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لگانسی که برای سقوط نکردن می‌جنگد. اما شاگردان زیدان به دنبال سه‌گانه‌ای هستند که پنج نسل پیش رئال قادر به رسیدن به آن بوده: قهرمانی لالیگا، جایزه پیچیچی و جایزه زامورا.

 

برای اینکه تیبو کورتوا بتواند جایزه زامورای این فصل را بدست آورده و به عنوان بهترین دروازه‌بان لالیگا انتخاب شود کافی است زیدان او را روی نیمکت بنشاند. این سومین زامورا برای کورتوا خواهد بود. او دو بار هم با پیراهن اتلتیکو موفق به فتح این جایزه شده است. زیدان بهتر است ریسک استفاده از کورتوا را نکند چرا که اگر او در مقابل لگانس چهار گل دریافت کند و یان اوبلاک در بازی اتلتیکو دروازه‌اش را بسته نگه دارد زامورا به اوبلاک خواهد رسید. هر چند چنین احتمالی بسیار کم به نظر می‌رسد.

 

 

اما پیچیده‌ترین سناریو برای زیدان و رئال به جایزه پیچیچی برمی‌گردد. جایزه‌ای که به آقای گل لالیگا تعلق می‌گیرد. بنزما برای دست‌کم مساوی شدن با لیونل مسی در جدول گلزنان به دو گل در این بازی نیاز دارد. او با 21گل زده تا رسیدن به رکورد خود در لالیگا سه گل فاصله دارد. کریم در دوران پساکرونا در 10 بازی 7 گل زده. مسی در این دوره تنها 4 گل به ثمر رسانده.

 

پنالتی رئال مقابل ویارئال که به بنزما واگذار شد نشان داد رئالی‌ها مصمم هستند جایزه پیچیچی به کریم بنزما برسد. در آن سوی میدان بارسلونای تنش‌زده و مسی عصبانی در حالی در هفته آخر به مصاف آلاوز می‌رود که تنها انگیزه‌اش تعلق گرفتن پیچیچی به لئو مسی است.

 

 

سه‌گانه‌ای که رئال در بازی مقابل لگانس به دنبال آن است در تاریخ این باشگاه تنها 5 بار سابقه دارد. آخرین بار رئال در فصل 1987-1988 موفق به ثبت چنین رکوردی شده است. رئال در آن فصل به قهرمانی رسید، سنگربانش بویو برای اولین بار به جایزه زامورا دست یافت و هوگو سانچس با 9 گل برای سومین بار فاتح پیچیچی شد. بعد از آن سال بویو یک بار دیگر در سال 1992 فاتح زامورا شده و ایکر کاسیاس هم در سال 2008 این جایزه را برای رئال بدست آورده.

 

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید سه گانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)

کوین دی بروین گل تساوی منچسترسیتی را به ثمر رساند.

دانلود (1.2MB)

دیگر خبرها

  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)
  • گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏