Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@07:32:18 GMT

مرز هوایی ایران و ترکیه بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۱۹۲۱

مرز هوایی ایران و ترکیه بسته شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  شرکت‌های هواپیمایی داخلی از ابطال مجوز پروازهای تهران - استانبول - تهران خبر دادند و اعلام کردند: با تصمیم ترکیه مرز هوایی ایران و ترکیه مجددا بسته شد.

دو شرکت هواپیمایی ماهان و قشم ایر دقایقی پیش از لغو مجوز پرواز به ترکیه خبر دادند و نوشتند: به اطلاع مسافرین می‌رساند، با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید کشور ترکیه و بسته‌شدن مرزهای این کشور، پروازهای تهران-استانبول-تهران تا اطلاع ثانوی لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام کشور ترکیه، این موضوع بنا به دستور وزارت حمل و نقل و وزارت بهداشت ترکیه صادر شده است و در حال حاضر مجوز پروازهای ایرانی به ترکیه کلاً لغو شد.

امکان انجام پرواز به کشور ترکیه از دو هفته پیش فراهم شده بود و شرکت‌های هواپیمایی ایران فروش بلیت مسیرهای ترکیه را آغاز کرده بودند اما که با مصوبه شب گذشته ترکیه، تمام بلیت‌های خریداری شده لغو می‌شود.

پربیننده ترین برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته یاوه‌گویی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران آسیب ۱۲تریلیون دلاری کرونا به اقتصاد جهان رشد اقتصادی منجر به بهبود نابرابری می‌شود؟/ بررسی روند توزیع درآمد در چین تعرفه ضد ارزان فروشی چین بر کالاهای آمریکایی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لغو مجوز پرواز ترکیه شرکت هواپیمایی سفر هوایی لغو پرواز ها مرز ایران و ترکیه ویروس کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید

شرکت ایران‌خودرو اعلام کرد: ظرفیت تولید محصول پارس با برنامه‌ریزی صورت گرفته از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال کاری ۱۴۰۳، در کم‌تر از دو ماه به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از گروه صنعتی ایران‌خودرو، این شرکت به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با هماهنگی با شبکه تأمین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه را از ۴۰۰ دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به ۷۰۰ دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رساند.

این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار امسال صورت گرفته است.

به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 740013

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۳۰ هزار یورویی برای دریافت ممیزهای مجازی در پروازهای بین المللی
  • جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر هوایی تا هشتم فروردین
  • جابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر هوایی تا هشتم فروردین
  • جابه‌جایی مسافران هوایی از مرز ۲ میلیون نفر گذشت
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • جابه جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • جابه‌جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری