Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران از واگذاری مرجعیت داوری ثبت اختراعات در حوزه فناوری نانو به این پژوهشگاه از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا دکتر هادی رضائی، در خصوص خبر فوق گفت: با تلاش محققان و پژوهشگران و پیگیری مستمر این پژوهشگاه، مرجعیت داوری ثبت اختراعات در حوزه‌های مختلف فناوری نانو از مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضائی یادآور شد: پیرو استعلام توانمندی‌های پژوهشکده سامانه‌های حمل و نقل فضایی پژوهشگاه فضایی ایران در حوزه فناوری نانو و رایزنی‌های انجام شده توسط اداره تجاری‌سازی پژوهشگاه با مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پژوهشگاه فضایی ایران موفق به کسب مرجعیت داوری ثبت اختراعات در حوزه فناوری نانو شد که این موضوع سبب افزایش مشارکت و نقش پژوهشگاه در تثبیت مالکیت فکری و همچنین به‌روزرسانی دانش پژوهشگران پژوهشگاه در این حوزه خواهد شد.

وی در خصوص توانمندی‌های پژوهشکده سامانه‌های حمل و نقل فضایی در حوزه نانو بیان نمود: در این پژوهشکده فعالیت‌های زیادی در زمینه فناوری نانو انجام شده است که از آن جمله می‌توان به تولید کاتالیست تجزیه پراکسید هیدروژن، کاتالیست تجزیه هیدرازین، تولید انواع محصولات نانو ساختار و نانو الیاف‌، پوشش‌دهی و مهندسی سطح، نانو کامپوزیت و فناوری ایروژل اشاره کرد.

بر اساس اعلام پژوهشگاه فضایی، معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران افزود: در سال‌جاری، پی‌گیری مرجعیت داوری در سایر حوزه‌های خاص علوم و فناوری‌ها، با مشارکت پژوهشگران توانمند پژوهشگاه در دستور کار اداره تجاری‌سازی این معاونت قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پژوهشگاه فضایی ایران مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پژوهشگاه فضایی ایران فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به صورت رایگان برگزار می‌شود.

مدرس این دوره آموزشی علی احمد پناهی؛ عضو هیأت علمی گروه روان‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است.

زمان برگزاری سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل تهران، خیابان انقلاب، بین وصال و قدس، کوی اسکو، پلاک ۶، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا اقدام به ثبت نام کنند.

کد خبر 6086101 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • با یک آپارتاید علمی از سوی کشور‌های غربی مواجه هستیم
  • نوسازی مرجعیت
  • متاسفانه با یک آپارتاید علمی از سوی کشورهای غربی مواجهیم
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت