Web Analytics Made Easy - Statcounter

زراعتی گفت: ۱۳۰ خانواده عائله مند تحت پوشش کمیته امداد انزلی واجد شرایط ساخت و یا خرید مسکن هستند.

فریدون زراعتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه آیین افتتاح سه واحد مسکونی مددجویی اظهارکرد: انزلی حدود ۲۸۰ مددجوی مستاجر تحت پوشش در حوزه شهری دارد که از این تعداد حدود ۱۳۰ خانواده عائله مند واجد شرایط ساخت و یا خرید مسکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیته امداد انزلی ادامه داد: بزرگترین مشکل برای خانه دار شدن مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد را عدم برخورداری زمین جهت احداث بنا اعلام کرد و گفت: از مسئولان مربوطه می خواهیم با واگذاری بخش کوچکی از زمین های بایری که متولی آن اداراتی مانند منابع طبیعی، بنیاد مسکن و محیط زیست هستند به کمیته امداد، شرایط خانه دار شدن مددجویان نیازمند را فراهم کنند‌.

 

وی تصریح کرد: کمیته امداد انزلی اواخر سال 97، 12 خانوار تحت پوشش را به سپاه شهرستان معرفی کرد و اکنون 9 واحد آن به مددجویان واگذار شده است.

 

زراعتی متذکر شد: سال گذشته نیز سه واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 240 میلیون تومان احداث و یک واحد را در حوزه شهری خریداری کرد.

 

به گفته وی بر اساس مکاتبات صورت گرفته در سال 99، یک هزار واحد مسکونی در سراسر گیلان با مشارکت سپاه پاسداران احداث می شود که شهرستان بندرانزلی سهم عمده ای از این پروژه دارد.

 

وی در پایان یادآور شد: از زمان آغاز پروژه مسکن مهر، کمیته امداد بیش از 160 واحد مسکونی برای مددجویان خریداری کرد که از این تعداد حدود 30 واحد به مددجویان تحویل نشده است‌.

 

وی تاکید کرد: با وجود اینکه خانوار تحت پوشش در زمان خود حق ثبت نام را به طور کامل پرداخت کرده و کمیته امداد نیز تعهد خود را به جا آورده است اما عدم مشارکت سایر سهامداران در بلوک های باقی مانده و افزایش قیمت مصالح موجب شده همچنان  این مددجویان بی خانه بمانند.  

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: واگذاری زمین مددجویان کمیته امداد مسکن مهر کمیته امداد انزلی واحد مسکونی تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در آیین جشن تکلیف فرزندان خانواده‌های مددجوی کمیته امداد شهرستان ایلام، با عنوان اینکه برنامه‌های فرهنگی یکی از زمینه‌های توانمندسازی خانواده‌های مددجویی است، بیان کرد: کمیته امداد هر ساله در زمینه‌های فرهنگی برنامه‌های گوناگونی را تدارک می‌بیند و در راستای توسعه و تقویت برنامه‌های فرهنگی با دستگاه‌های گوناگون فرهنگی در استان همکاری می‌کند.

وی همچنین گفت: کمک به تحصیل و ارتقای بنیه علمی و آموزشی خانواده، ارائه مشاوره‌های تحصیلی و اجتماعی به خانواده‌ها، برگزاری اردو‌های داخل و خارج استان، ارائه آموزش‌های مهارتی و تحصیلی، پرداخت شهریه‌های تحصیلی و راه اندازی کانون‌های آموزشی در نقاط گوناگون استان از جمله برنامه‌های فرهنگی این نهاد است.

رضایتی رئیس ستاد اقامه نماز استان نیز در این مراسم گفت: اگرچه که دستگاه‌های فرهنگی در زمینه تربیت کودکان نقش و وظیفه مهمی دارند، اما خانواده‌ها در این زمینه نقش اساسی دارند و توجه کمیته امداد به نهاد خانواده از طریق تدارک برنامه‌های فرهنگی شایسته تقدیر است.

حجت‌الاسلام هاشمی نماینده آستان رضوی هم عنوان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های آستان قدس رضوی توسعه خدمات این مجموعه فرهنگی در سراسر کشور است که در این زمینه‌ها قطعا مددجویان کمیته امداد در اولویت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان