Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@19:31:43 GMT

راه های ارتباطی روستاهای ییلاقی تالش بازسازی شود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۲۴۳۰

راه های ارتباطی روستاهای ییلاقی تالش بازسازی شود

اوسط مقدم گفت: راه ها و پل های ارتباطی روستاهای ییلاقی شهرستان تالش بازسازی و ترمیم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، علی اکبر اوسط مقدم، معاون عمرانی استاندار امروز (یکشنبه، ۲۹ تیر) به همراه فرماندار، مدیران کل منابع طبیعی، محیط زیست، مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه، رییس دادگستری و دادستان از محل های برداشت مصالح مورد نیاز برای احداث کمربندی و مناطق سیل زده روستاهای ییلاقی این شهرستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بازدیدهای جداگانه مقرر شد نقاطی که در مسیر گازرسانی به خوشه مریان از روستای کیشون بن نیاز به تراش کوه وبرداشت دارد، اقدام و مصالح آن برای احداث کمربندی استفاده شود.

 

برداشت ماسه های جمع شده در تالاب جوکندان و استفاده آن برای تامین مصالح کمربندی تالش با هماهنگی دستگاه های ذیربط از دیگر دستاوردهای این بازدیدها بود.

 

«علی اکبر اوسط مقدم» در جریان این بازدید، اظهارکرد: احداث کمربندی تالش یکی از ضروریات این شهرستان است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه نبود یک جاده کمربندی برای شهر تالش مشکلات ترافیکی را به بار آورده است، افزود: در احداث کمربندی جدید شهر تالش باید جدیت وجود داشته باشد تا این شهر از ترافیک کمربندی نجات یابد.

 

اوسط مقدم بر بازسازی و ترمیم راه ها و پل های ارتباطی مناطق سیل زده روستاهای ییلاقی شهرستان تالش تاکید کرد و گفت: بازسازی و ترمیم راه ها و پل های ارتباطی باید در سریع ترین زمان ممکن انجام تا مردم این مناطق در این خصوص مشکلی نداشته باشند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: تامین مصالح مناطق ییلاقی راه های ارتباطی تالش کمربندی روستاهای ییلاقی احداث کمربندی اوسط مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد

فرماندار عنبرآباد، گفت: راه ارتباطی ۱۷ روستای جبالبارز جنوبی و ۱۲ روستای بخش مرکزی عنبرآباد مسدود است و‌ راهداران در تلاش برای بازگشایی این محورها هستند. - اخبار استانها -

یزدان افشاری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به باران زیاد باران در چند روز گذشته در سطح این شهرستان، اظهار داشت: هشدار سطح قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان از قبل صادر شده بود، اما حجم بسیار زیاد بارش‌ها در شهرستان عنبرآباد بی‌نظیر بود و البته مشکلاتی را هم برای مردم ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های فراوان چند روز گذشته در این شهرستان باعث مسدود شدن راه ارتباطی بیش از 17 روستا در حوزه جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد شد، ادامه داد: راه ارتباطی 12 روستا نیز در حوزه بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد مسدود شده است.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه راهداران در حال تلاش برای بازگشایی این محورها هستند، افزود: البته بارندگی‌ها همچنان ادامه دارد، اما عملیات اجرایی بازگشایی راه‌های ارتباطی این شهرستان از امروز با سرعت در دستورکار است.

وی با تقدیر از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان عنبرآباد و پشتیبانی‌های استاندار کرمان و حضور میدانی در این شهرستان، بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که توانستیم بدون آسیب جدی به بخش‌های مختلف سیلاب‌ها را مدیریت کنیم و در تلاش هستیم که بخش‌های آسیب دیده را هم هر چه سریع‌تر اصلاح و بازسازی کنیم.

امدادرسانی هلال احمر به 250 نفر گرفتار در سیل استان کرمانآخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان4 مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدند

افشاری‌پور با بیان اینکه درخواست داریم کسانی که در حواشی رودخانه‌ها حضور دارند به ویژه عشایر ما نسبت به نگهداری احشام و دور کردن آنها از بستر و مسیر رودخانه به ویژه در بخش جبال‌بارز جنوبی اقدام کنند، گفت: روز گذشته شاهد مفقود شدن سه نفر از عشایر این منطقه در بخش سرجنگل بودیم که با امدادرسانی 50 نفر از امدادگران در قالب 10 تیم توانستیم طی 6 ساعت این افراد پیدا کرده و به آغوش خانواده برگردانیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • وضعیت آبگرفتگی در روستاهای لیردف از شهرستان جاسک
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • آماده سازی ۷۴ درصد انهارکشاورزی تالش
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • قطع‌برق و مسدودشدن راه روستاهای سیستان و بلوچستان