Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا رئیسی معاون بهداشتی و جمعی از مدیران وزارت بهداشت، ظهرامروز از محل سامانه مشاوره تلفنی 4030 که از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام و باهمکاری وزارت بهداشت فعالیت خود را آغازکرده، بازدید کردند.

معاون وزیر بهداشت پس از این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: راه‌اندازی 4030 توسط ستاد اجرایی فرمان امام و ارائه مشاوره‌های مختلف به مردم توسط کارشناسان درمانی درخصوص دغدغه‌های کرونایی ،بار زیادی ازحجم مراجعه به بیمارستانها را کم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آمار اعلام شده تاکنون بیش از ۱۷میلیون تماس با این سامانه ثبت شده است که در نوع خود یک رکورد به حساب می‌آید.

وی افزود: از امروز مردم تهران می‌توانند ازطریق تماس با این شماره و اعلام منطقه مسکونی خود، آدرس مراکز درمانی ۱۶ساعته ویژه کرونا را نیز دریافت کنند.

رئیسی با اشاره به افزایش نیروهای متخصص پاسخگو دراین سامانه به بیش از 2000 نفر ، خاطرنشان کرد: هموطنان تهرانی می‌توانند ازطریق تماس با 4030 علاوه بر کرونا، سوالات تخصصی درباره موضوعاتی مانند بارداری، تغذیه، سلامت‌روان و سالمندی را مطرح کنند.

وی افزود:دراین مراکز درمانی، خدمات معاینه توسط پزشک انجام و مراقبت‌ها نیز آموزش داده می‌شود و در صورت نیاز، آزمایش کرونا به صورت اختصاصی هم در این مراکز انجام می‌شود.

معاون وزیر بهداشت تأکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام تا امروز سهم بزرگی در مدیریت بحران کرونا داشته و بازوی کمکی وزارت بهداشت وکادر پزشکی در تأمین تجهیزات ، اقلام بهداشتی و دارویی و انجام مراحل اول و دوم غربالگری داشته است.

انتهای پیام/

104 / 361 علیرضا رئیسی وزارت بهداشت ستاد اجرایی فرمان امام کرونا کووید 19

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علیرضا رئیسی وزارت بهداشت ستاد اجرایی فرمان امام کرونا کووید 19 ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد

۲ خانه بهداشت در روستاهای چشمه‌نادی از توابع ایوانکی و روستای رشمه از توابع گرمسار با حضور حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار ، درباره جزئیات این طرح گفت: این خانه های بهداشت در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با اعتبار هر خانه ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهرام قدس افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوار تحت پوشش این مناطق ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد