Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@16:18:14 GMT

عناوین روزنامه‌های سی‌ام تیر ماه در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۳۰۷۸

عناوین روزنامه‌های سی‌ام تیر ماه در خراسان رضوی

روزنامه قدس: 

این روزنامه عنوان "مبارزه با آفت خودکفایی گندم" را برای تیتر نخست خود انتخاب کرد. 

"سه مصوبه مساعدتی برای مستاجران آستان قدس رضوی، سایه سایت‌های شرط‌بندی روی ۱۰ بازی ۶ امتیازی و پیروزی سیاسی در سایه تهدیدهای امنیتی" از دیگر عناوین صفحه نخست روزنامه قدس هستند. 

عکس نخست این روزنامه، با عنوان "زیارت ظریف از مشهد حاج قاسم" مربوط به سفر وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق و دیدار با مقامات عالی رتبه آن کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی:

این ویژه‌نامه در تیتر نخست نوشت: اعلام اسامی ۱۲ مجتمع و بازار ناایمن مشهد

عکس نخست ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی، تصویری از حضور آزمایشگاه سیار شرکت آب و فاضلاب مشهد در یکی از مناطق این کلانشهر است. 

روزنامه خراسان:

این روزنامه در تیتر نخست خود با اشاره به تصویب فوریت طرح مجلس شورای اسلامی برای تامین کالاهای اساسی نوشت: واجب‌تر از نان شب برای اقتصاد یارانه‌ای 

"ماجرای جشن تولد جنجالی بهشت زهرا تهران، کاسبی با آزمایش کرونا و ادامه گرانفروشی اپراتورها با وجود جریمه سه میلیاردی" از دیگر عناوینی هستند که در صفحه نخست روزنامه خراسان جلب توجه می‌کنند. 

عکس نخست روزنامه خراسان، تصویری از دیدار وزیر امورخارجه کشورمان با نخست وزیر عراق است. 

ویژه‌نامه خراسان:

این ویژه‌نامه در تیتر نخست خود با اشاره به نامه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد به شهردار در خصوص ساختمانهای ناایمن، نوشت: ۱۲ پلاسکوی مشهد 

ویژه‌نامه خراسان عکس نخست خود را با اشاره به سالروز درگذشت یکی از سخنوران قدیمی ایران با عنوان "خطیب دلها" از مرحوم حجت‌الاسلام احمد کافی انتخاب کرده است. 

روزنامه شهرآرا:

این روزنامه در اشاره به انتشار فهرست اسامی ساختمانهای ناایمن در مشهد، تیتر زد: خیلی شبیه پلاسکو

"ماموریت بغداد یک تیر و چند نشان، بستری روزانه ۱۲ کودک کرونایی در مشهد، تشریح جزییات بهسازی بافت پیرامونی مشهد" از دیگر عناوین صفحه نخست شهرآرا هستند. 

عکس نخست این روزنامه با عنوان "سرگیجه ارز در بازار"  تصویری از یک دلار آمریکا است. 

برچسب‌ها مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روزنامه خراسان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روزنامه خراسان مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روزنامه خراسان روزنامه خراسان نامه خراسان ویژه نامه تیتر نخست نخست خود عکس نخست نامه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۸ نشانگر هوای «سالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۷۲ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر حکایت دارد.

او افزود: کیفیت هوای سایر ۱۸ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • عناوین روزنامه‌های روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌ - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - سه شنبه ۲۸ فروردین