Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتصاب مدیر جدید شبکه مستند سیما، محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری با انتشار پیامی ضمن تبریک از آمادگی این سازمان برای هرگونه همکاری و تعامل با وی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه هنری، محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری طی پیامی انتصاب محسن یزدی به سمت مدیریت شبکه مستند سیما را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام تبریک به این شرح است:

«بسمه تعالی

برادر عزیزم جناب آقای محسن یزدی

انتصاب شایسته شما را به سمت مدیریت شبکه مستند سیما تبریک عرض می‌نمایم. خدمت صادقانه و خلاقانه در این بخش بسیار حساس و مهم توفیقی است ارزشمند. باور دارم جنابعالی یکی از عناصر خوش‌فکر این حوزه‌ هستید که همواره با تفکر و خلوص در جهت اعتلای سینمای انقلاب و مستند انقلاب تلاش نموده‌اید و کارنامه‌ای پرافتخار دارید. امیدوارم حضور شما در شبکه‌ی مستند سیما زمینه‌ی  تحقق فرامین رهبری معظم انقلاب در منشور مستند انقلاب اسلامی و رهنمودهای ایشان را مبنی بر «حفظ بینش انقلابی»، «گسترش بذر امید» و «اهتمام به تاریخ ۴۰ ساله حقانیت جمهوری اسلامی» فراهم نماید. سازمان سینمایی حوزه هنری آماده‌ی هرگونه همکاری و تعامل در این زمینه است. برای شما در مسئولیت جدید از خداوند منان توفیق، سلامتی، سربلندی و بهروزی مسئلت می‌نمایم.

محمد حمزه‌زاده

رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری»

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیر جدید شبکه مستند رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری محسن یزدی رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری مستند سیما شبکه مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  مستند «بازی اختاپوس» هر شب ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش و ساعت ۱۷ روز بعد نیز تکرار می شود.
این مجموعه ده قسمتی درباره شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان‌الاقصی است.
مستند «مرزهای مقاومت» تا جمعه ساعت 19:15 از شبکه مستند پخش و ساعت 10 روز بعد بازپخش می شود .
تشکیل رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ و جنگ این رژیم با کشورهای عربی نظیر مصر، لبنان، سوریه و اردن موضوع این مجموعه است.
همچنین فردای روشن هر روز ساعت 12:20 از شبکه تهران پخش می شود. حمایت از کسب و کارها در صنوف مختلف رویکرد این برنامه است.
و نیشدارو شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود. بررسی کتابها، مجلات و متون ادبی طنز با نگاهی به مسائل سیاسی و اجتماعی روز موضوع این برنامه است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  •  مجله هنری «بوم» از شبکه دو سیما