Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «محمدرضا آسوده» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این طرح فرهنگی با هدف غنی سازی اوقات فراغت، معرفی امامزادگان عظیم الشان، آشنا سازی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با معارف قرآنی و ترویج احکام و گسترش فرهنگ انقلابی و اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همه سال طرح نشاط معنوی با حضور مبلغان بومی و غیربومی در تمامی بقاع شاخص استان مرکزی برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامتی مردم، این طرح معنوی به صورت مجازی با حضور هفت مبلغ دینی در ۱۵ بقعه این استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: امسال به جای حضور کودکان و نوجوانان در بقاع متبرکه، کلاس‌های آموزشی و آگاه‌سازی نسل جوان به صورت فضای مجازی و بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام آسوده بیان کرد: این طرح معنوی به حضور هفت مبلغ دینی در آستان مقدس امامزادگان  «احمد بن علی» (ع) فراهان، سید «منصور» (ع) زرندیه، سید «مسعود» (ع) خنداب، «فاطمه صغری» (س) آشتیان، سید «محمد» (ع) تفرش، «فضل و یحیی» (ع) محلات، امامزادگان آستانه (ع) شازند، سید «اسحاق» (ع) و سید «حسین» (ع) ساوه، قتلگاه و «زبیده» خاتون (س) دلیجان، «ابوطالب» (ع) و «عبدالعلی» (ع) خمین، «عبدالله» و «آمنه خاتون» (ع) و «محمد عابد» (ع) اراک برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: به منظور تامین بخشی از محتوای لازم و پشتیبانی محتوایی، کانالی با نام "شمیم افق" توسط بقاع متبرکه هر شهرستان ایجاد شده و محتوای مورد نیاز کانال‌ها توسط مدیران مربوطه و مبلغان مدیریت و تامین خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اضافه کرد: مبلغان با ارائه سخنرانی های کوتاه، برگزاری مسابقات مختلف، مشاوره مجازی، در کانال بقعه متبرکه مسائل مختلف را به شرکت کنندگان در طرح آموزش می‌دهند.

پنج هزار و ۳۰۰ موقوفه در نقاط مختلف استان مرکزی به ثبت رسیده است که بیش از ۲ هزار موقوفه اقتصادی و درآمد زا هستند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه اراک استان مرکزی گذران اوقات فراغت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه اراک استان مرکزی گذران اوقات فراغت سازمان اوقاف و امور خیریه اراک استان مرکزی گذران اوقات فراغت برگزار می شود استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تراکتور و شمس آذر آخرین دیدار سال برای دو تیم بود که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد و در پایان با پیروزی 2 بر صفر شاگردان خمس سرمربی وقت تراکتور تمام شد.

کمیته انضباطی چند هفته پس از این مسابقه رای خود را درباره این مسابقه صادر کرده که به شرح زیر است و جریمه 40 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت برای هواداران شمس آذر به همراه داشته است: 

«مسابقه تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه 1942 نیز به اجرا در خواهد آمد.»

دیگر خبرها

  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند