Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@09:43:29 GMT

روزنامه‌های ورزشی ۳۰ تیر؛ دیاباته تمام شدنی نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۳۲۹۷

روزنامه‌های ورزشی ۳۰ تیر؛ دیاباته تمام شدنی نیست

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال خود را یکی از مهره‌های اصلی موفقیت‌های نسبی استقلال در فصل جاری می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۳۰ تیر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "عدد چهار هم کنار سایر اعداد برای پرسپولیسی‌ها شد" به کری خوانی محمدحسین کنعانی زادگان برای استقلالی‌ها پرداخت، کری خوانی که نشان می‌دهد چهارمین قهرمانی سرخ‌پوشان برای آنها بیش از چند قهرمانی گذشته اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان"پوکر قهرمانی مهم نیست پوکر دربی ارزشمند است" به اظهارات فتح الله زاده پرداخت، کسی که دور از انتظار نیست با این اظهارات و کری خوانی کوچکی که برای سرخ‌پوشان داشته است به فکر بازگشت به ساختمان استقلال باشد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "هنوز تمام نشده‌ام" به اظهارات شیخ دیاباته در خصوص نقش او در موفقیت نسبی استقلال پرداخت، کسی که در غیبت او ضعف شاگردان مجیدی بیش از پیش خودنمایی می‌کرد و با حضور او در ترکیب استقلال برای تقابل با صنعت نفت بار دیگر استقلال با مجیدی به اوج بازگشت.

"خراسان ورزشی" با عنوان "با یک گل هم بهار میشه" به فرمول ساده پرسپولیس برای قهرمانی پرداخت، فرمولی که متشکل از پیروزی‌های اقتصادی یک صفر است که در فصل جاری ۱۰ بازی رخ داد تا سرخ‌پوشان با وجود خط حمله نه چندان قدرتمند تنها سه امتیاز تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"خیز بلند یحیی" به یورش یحیی گل‌محمدی به رکوردهای مربیان اسطوره‌ای سرخ‌پوشان پرداخت، رکوردهایی که اکثر آن در کارنامه برانکو، پروین و راجرز ثبت شده است و یحیی قصد دارد نام خود را در کنار نام این مربیان ماندگار کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "خانم گل آی خانم گل" به آقای گلی هاجر دباغی مهاجم تیم فوتبال بانوان سپاهان در لیگ برتر بانوان کشور پرداخت، این در حالی است که مریم رهیده نیز از تیم سپاهان به عنوان بهترین گلساز این مسابقات معرفی شد.

کد خبر 434589

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی پیشخوان روزنامه ها شیخ دیاباته شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرخ پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 5 اردیبهشت ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 5 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت