Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، از برگزاری ۱۴ دوره آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری به صورت مجازی خبرداد و گفت: ۶۵۰ نفر از مدیران و کارکنان تأسیسات‌گردشگری، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، راهنمایان‌گردشگری و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی در این دوره‌ها شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ۱۴ دوره آموزشی به‌ صورت مجازی و توسط شش مؤسسه آموزشی هفت اقلیم طبرستان، آسمان نیک، پیشگامان آوا پارسه، توسعه اسکان، رفاه خزر، آسمان رها پیشگام ایرانیان و راد سفر نوین آریا برگزار شد.

حسنی با اشاره به ارائه گواهینامه به شرکت‌کنندگان، گفت: آشنایی با مدیریت اکوتوریسم با تکیه بر توسعه پایدار، کاربرد فناوری‌های نوین در گردشگری، اصول و آداب پذیرایی در تأسیسات گردشگری، آشنایی راهنمایان گردشگری با قوانین و مقررات مربوطه در اجرای تور، برنامه‌ریزی سفر و چالش‌های حقوقی راهنمایان گردشگری از جمله سرفصل‌هایی بود که در این دوره آموزشی ارائه شد.

معاون گردشگری مازندران اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی مدون اداره‌کل استان با هماهنگی جوامع گردشگری و ارگان‌های ذیربط برای برگزاری بهینه و کیفی دوره‌های توانمندسازی آموزشی گفت: هر چقدر نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری از آموزش‌های لازم بهره‌مند شوند به همان میزان عملکرد و خدمات مطلوب‌تری ارائه کرده و مقدمات توسعه گردشگری را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری مازندران بوم گردی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مدیریت چرای دام در خاتم

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی مدیریت چرا‌ی دام با حضور کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و جمعی از بهره برداران، مرتعداران، همیاران طبیعت برگزار شد.   این دوره آموزشی با هدف افزایش آگاهی و مهارت دامداران و بهره برداران منطقه در خصوص مسائل مختلف چرا، شرایط و زمان مناسب ورود و خروج دام به مرتع، آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی، زمان مناسب بهره برداری، نحوه استفاده از مرتع متناسب با شرایط رویش و اکولوژی گیاهی در روستای قناتو شهرستان خاتم برگزار شد.   در پایان این دوره به سؤالات و ابهامات شرکت کنندگان در خصوص پروانه چرا و طرح‌های مرتعداری پاسخ داده شد.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد