Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده هوانیروز سپاه از تجهیز بالگردهای هوانیروز سپاه پاسداران به موشک‌های پیشرفته خبر داد. تاریخ انتشار: 11:49 - 30 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۹۱۸۹

خبرگزاری میزان - سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد رحمانی قهرودی» فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه از گروه بالگردی فتح هوانیروز سپاه، از تجهیز بالگردهای هوانیروز به موشک‌های پیشرفته خبر داد و اظهار داشت: در دو سال اخیر در زمینه تسلیح بالگردهای تهاجمی به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست یافته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، در جریان این بازدید از سامانه موشکی هدایت لیزری رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: سردار سلامی: پیشرفت بسیار خوبی در هوانیروز مشاهده می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده هوانیروز سپاه هوانیروز هوانیروز سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران فوق‌العاده پیچیده بود اما بدون پیشرفته‌ترین سلاح‌هایش

«علی‌رغم اصرار غرب مبنی بر شکست عملیات ایران، ایران آنچه را که قصد انجام آن را داشت در اسرائیل انجام داد».

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: لری جانسون، تحلیلگر سابق سازمان جاسوسی آمریکا ضمن انتشار تحلیل فوق نوشت: ایران دقیقاً به آمریکا و چند کشور همسایه گفت که قرار است چه کاری انجام دهد. هدف ایران این بود که نشان دهد اگر بخواهد می‌تواند به اسرائیل ضربه بزند، ایران تلاشی برای گرفتن تلفات گسترده نداشت.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران گفت که ایران به کشورهای همسایه و آمریکا اخطار داد که این حملات را انجام خواهد داد.

ایران با استفاده از ۳ سیستم تسلیحاتی مختلف- پهپادها، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک، یک حمله فوق‌العاده پیچیده را به نمایش گذاشت. آنها از پیشرفته‌ترین سلاح‌های خود استفاده نکردند.

پهپادها به همان شیوه‌ای استفاده می‌شدند که پیاده‌ها در مسابقه شطرنج به کار می‌روند- حریف را بیرون بکشید و آسیب برسانی. اسرائیل بیش از ۷۰۰ موشک گنبد آهنین را برای مقابله با ۳۰۰ پهپاد ایرانی به کار برد. آنچه ما به درستی می‌دانیم این است که بیشتر موشک‌های بالستیک به اهداف خود در اسرائیل اصابت کرده‌اند.

آمریکا یک رادار پیشرفته «AN/TPY-۲ X-band» مستقر در صحرای نقب دارد. ماموریت این رادار شناسایی موشک ایرانی و دادن اطلاعات هدف‌گیری به سامانه‌های دفاعی ارو و دیوید اسرائیل «Arrow & David» و باتری‌های تاد آمریکا «THAAD ABM» برای محافظت از سایت‌های حساس اسرائیل از جمله دیمونا و پایگاه‌های هوائی نواتیم و رامون است.

موشک‌های ایران هر دو پایگاه هوائی نواتیم و رامون را هدف قرار دادند. یعنی بهترین رادار جاسوسی دنیا که در هماهنگی با پیشرفته‌ترین پدافند ضدموشکی دنیا کار می‌کرد، در مقابل حمله ایران ناتوان بود.

چه کسی برتری بازدارندگی دارد؟ نه اسرائیل. اکنون برخی اصرار دارند که انتقام اسرائیل قریب‌الوقوع است. برخی دیگر معتقدند که هیچ انتقامی وجود ندارد. معتقدم اسرائیل تحت کنترل برخی دیوانه‌های واقعی است و سعی خواهد کرد به تاسیسات نفتی یا تاسیسات نظامی در ایران ضربه بزند. اگر این کار را انجام دهند، ایران به وعده خود عمل خواهد کرد و حمله بسیار بزرگ‌تر و ویرانگرتری را به اهداف نظامی و اطلاعاتی اسرائیل انجام خواهد داد. این جنگی است که اسرائیل نمی‌تواند پیروز شود!

دیگر خبرها

  • مُهر تائید فرمانده هوافضای سپاه بر نظرات تحلیلگر ایرانی
  • جهانگیری: رساندن مردم به این باور که فرزندان خمینی پاسدار غرور ملی مردمشان هستند عین سیاست ورزی است
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد/ در این مرحله از ۵ نوع موشک استفاده نشد
  • نقش هوانیروز مهم و تاثیرگذار است
  • راز استفاده نکردن ایران از موشک‌ها و پهپاد‌های پیشرفته‌تر در حمله به اسرائیل
  • حمله ایران فوق‌العاده پیچیده بود اما بدون پیشرفته‌ترین سلاح‌هایش
  • راز استفاده نکردن ایران از موشک ها و پهپادهای پیشرفته تر در حمله به اسرائیل /چرا سپاه با اطلاع قبلی حمله کرد؟/هنوز همه ورق ها فاش نشده است!
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد