Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از پایگاه فتح هوانیروز سپاه با اشاره به توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه در حوزه عملیاتی اظهار داشت: هوانیروز سپاه در نهضت قطعه سازی، مدرن سازی و اورهال به خودکفایی رسیده است.   وی افزود: قسمت اعظمی از فشار امنیتی کشور بر دوش نیروی زمینی سپاه است و پشتیبانی هوایی و بالگردی از یگان های سطحی این نیرو حائز اهمیت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    فرمانده کل سپاه با تاکید بر آرایش دفاعی و امنیتی اطمینان بخش هوانیروز سپاه در زمینه دفاع از امنیت ملی یاد آور شد: هوانیروز سپاه با گسترش زیرساخت هایش به یک قابلیت جدید دست یافته است.
سرلشکر سلامی عنوان کرد: در زمینه بالگردهای تهاجمی، ترابری، پشتیبانی و امدادی نیز هوانیروز سپاه جهش قابل قبولی داشته است.    فرمانده کل سپاه با تاکید بر توانمندی هوانیروز سپاه در زمینه آموزش، ادامه داد: هوانیروز در زمینه آموزش و تعمیر قطعات و تعمیرات بالگردها به خودکفایی رسیده است.   وی در پایان خاطرنشان کرد: پایگاه‌های هوانیروز سپاه در آمادگی کامل هستند و آرایش دفاعی و امنیتی هوانیروز همپای سایر نیروهای نزسا در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه هوانیروز سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کسری ناجی، خبرنگار بی‌بی‌سی با اشاره به اینکه موشک‌های بالستیک ایران توانستند از سپر دفاعی عبور کنند و اسرائیل را هدف قرار دهند گفت: ارتش اسرائیل از نگرانی و هراس از درز اطلاعات حمله موفقیت آمیز ایران به اسرائیل تمام فیلم‌های ما را بازبینی و بخشی از آن را حذف کردند.    و همچنین سخنگوی ارتش اسرائیل در گفتگو با بی‌بی‌سی گفت: تکان دهنده است! ایران نزدیک به ۱۲۰ موشک بالستیک را به اسرائیل شلیک کرده؛ ایران می‌تواند خاورمیانه را به تنش (آتش) بکشد!

دیگر خبرها

  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست