Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:00:17 GMT

خرم‌آباد| امسال از یک میلیون رزمنده تجلیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۴۶۸۲

خرم‌آباد| امسال از یک میلیون رزمنده تجلیل می‌شود

گروه استانها- جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه امسال از یک میلیون رزمنده تجلیل می‌شود گفت: برای راه‌اندازی موزه دفاع مقدس در ۳۱ استان کشور تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم‌ زاده ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  استان لرستان، اظهار داشت: دفاع مقدس یک فرهنگ غنی است که ما تا صدها سال می‌توانیم از آن بهره ببریم؛ به ویژه در بحث تهاجم فرهنگی و تهدیداتی که در حوزه فضای مجازی برای جوانان، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هزاران کتاب می‌توان در وصف هشت سال دفاع مقدس نوشت البته کتاب‌های زیادی نوشته‌ایم چون هر استان موظف است هر سال حداقل 50 عنوان کتاب در این رابطه بنویسید.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با اشاره به تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و ثبت خاطرات آنها، عنوان کرد: از سه سال پیش تاکنون هر سال به ترتیب از 500 نفر ، 20 هزار نفر و 150 هزار نفر تجلیل کرده‌ایم و امسال که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم قرار است از یک میلیون رزمنده تقدیر شود.

وی با بیان اینکه کسی که 45 روز در جبهه حضور داشته رزمنده محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس بنیاد، از بین شش میلیون نفری که در جبهه حضور داشته‌اند، یک میلیون نفر را برای تجلیل، شناسایی و انتخاب کرده است.

تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان نیازمند بودجه ملی استکمبود اعتبار روند تکمیل پروژه "باغ موزه دفاع مقدس" لرستان را کند کرد

قاسم زاده تصریح کرد: اوج کار ما در چهلمین سالگرد دفاع مقدس است و انتظار داریم همه پای کار بیایند؛ تلاش اصلی و ماموریت بنیاد این است که در 31 استان، موزه دفاع مقدس را احداث کند.

وی با بیان اینکه 36 کشور در جنگ، از رژیم بعثی عراق پشتیبانی کردند، گفت: حضرت امام خمینی(ره) نقش مهمی در دفاع مقدس داشت و این حماسه را با وحدت کلمه و همراهی مردم بصیر، آگاه و متدین این کشور رقم زد.

در حال تکمیل...

R41450/P/S6,72/CT11 بیشتر بخوانید... تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان نیازمند بودجه ملی است فاز نخست موزه دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس افتتاح می‌شود دومین هنرواره حبیب به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موزه دفاع مقدس دفاع مقدس یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با شب میلاد دومین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسم ضیافت افطاری و اکرام ایتام در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم، حاضرین مهمان سفره اطعام کریمانه امام حسن مجتبی (ع) بودند و شب میلاد آن امام همام را جشن گرفتند.

اجرای برنامه‌هایی چون اجرای تئاتر و مداحی، سخنرانی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بودند.

کد خبر 6062711 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی