Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران نوشت: دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران، از وقتی که به این کشور بازگشته لحظه‌ای درنگ نکرده است.

تیم ملی ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آسیا و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین با چالش بزرگی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ پیش از شروع بازی‌های گروه  C در ماه اکتبر، مشغول استعدادیابی است.

۲ شکست متوالی ایران مقابل بحرین و عراق به این معنی است که تیم ملی ایران برای صعود به دور سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مجبور است هر چهار بازی باقیمانده خود را پیروز شود و اسکوچیچ مصمم است که بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد.

اسکوچیچ در این باره گفت: از وقتی که به ایران برگشته ام برای تماشای بازی‌ها در ورزشگاه‌ها حضور یافته ام تا بازیکنان را زیر نظر بگیرم. همچنان به تماشای مسابقات ادامه خواهم داد تا بازیکنان بیشتری را ببینم.

ایران در رتبه سوم گروه C قرار گرفته و احتمالاً باید کامبوج، هنگ کنگ، بحرین و عراق را شکست تا به مرحله بعدی راه یابد.

اسکوچیچ افزود: وضعیت ما در گروه خوب نیست، اما ما سرگرم بررسی و آنالیز عملکرد خود هستیم تا بهترین راه را در آینده پیدا کنیم. من می‌خواهم اینجا دست به کار‌های بزرگی بزنم و به هواداران قول می‌دهم که شرایط تیم با گذشته متفاوت خواهد بود.

این مربی ۵۱ ساله گفت: من از خودم انتظار زیادی دارم و می‌دانم که همه ایرانیان انتظار دارند که به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کنیم. من مسئول این کار هستم و به همین دلیل است که من اینجا هستم. می‌دانم که بازی در جام جهانی برای ایرانی‌ها بسیار مهم است.

اکنون زمان آن است که به مسائل بزرگ فکر کنیم. ما باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا راه را برای صعود از گروه هموار کنیم. ما باید افکار بزرگی داشته باشیم. در این مقطع ما نیازمند حمایت هستیم و باید تمام انرژی خود را روی به پایان رساندن کار (صعود به جام جهانی) متمرکز کنیم.

بیشتر بخوانید

پرونده شکایت کی‌روش از فدراسیون فوتبال ایران مختومه شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش کنفدراسیون فوتبال آسیا دراگان اسکوچیچ جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمس: پروژه بزرگی در تراکتور داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس همراه با دستیارانش تصمیمی ناگهانی در ترک ایران گرفتند و بلافاصله بعد از امضای فسخ قرارداد، تبریز را به مقصد استانبول ترک کردند.

خمس که حالا در کرونیا حضور دارد و خود را آماده تصمیم بعدی می‌کند، در حالی شغل سرمربی تراکتور را رها کرد که می‌گوید شرایط خانواده و اصرار آنها برای بازگشت مهمترین علت خروج از ایران بوده است.

در بخشی از یک مصاحبه کوتاه که مارکا منتشر کرده، او به پروژه خود در تراکتور اشاره می‌کند و می‌گوید که دو سال از قراردادش را برای ادامه زندگی در کنار خانواده‌اش بخشیده است.

پاکو خمس همچنین تاکید کرد که رابطه بسیار خوبی با باشگاه داشت و در ایران تجربه غنی را به دست آورد اما در نهایت تفاوت زندگی در این کشور باعث شد تا او شغل خود را رها کند و به اسپانیا برود.

دیگر خبرها

  • بلینگام: هر تیمی جز رئال‌مادرید بود، نابود می‌شد
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی زانو می‌زد
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی نابود می‌شد
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • پاکو خمس: پروژه بزرگی در تراکتور داشتیم
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک