Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@23:32:27 GMT

استخدام مهندس معمار در یک شرکت در تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۵۴۴۲

مهندس معمار جنسیت: آقا، خانم بصورت دورکاری - تمام وقت ساکن استان تهران تسلط حرفه ای بر نرم افزارهای AutoCad ,Archicad ,Sketchup تسلط حرفه ای بر فاز یک  از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه مصور و متن خود را به واتس اپ یا تلگرام زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل 09023544419 تلگرام 09023544419 واتساپ 09023544419


 

پربیننده ترین آزمون استخدام بخش خصوصی برای کسب و کار آینده ضروری است استخدام تحلیلگر بورس در گروه دانش بنیان نرم‌افزاری پارت استخدام کارشناس کنترل پروژه در نمایندگی یک شرکت خارجی در تهران استخدام دستیار امور آزمایشگاه الکترونیک در سمنان استخدام حسابدار در یک شرکت تولیدی در کرج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: ۷۴ درصد از کارآموزان فنی و حرفه‌ای استان در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب نمره قبولی در آزمون‌ها شدند.

وهب مختاران افزود: ۶۵ هزار و ۶۳۸ نفر در سال گذشته با هدف سنجش و ارزشیابی مهارتی در آزمون‌های مختلف فنی و حرفه‌ای این استان شرکت کردند.

او هدف و اولویت اصلی مهارت‌آموزی در مراکز فنی و حرفه‌ای را ایجاد فرصت‌های شغلی اعلام کرد و تصریح کرد: از این تعداد شرکت کننده ۳۶ هزار و ۴۲۳ نفر مرد و ۲۹ هزار و ۲۱۵ نفر زن بودند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه افراد پس از حضور در دوره‌های مهارتی بخش دولتی و خصوصی برای دریافت گواهینامه از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای باید در آزمون‌ها شرکت کنند گفت: این آزمون‌ها شامل آزمون هماهنگ، صنعت ساختمان، تفاهم نامه، ادواری و آنلاین است.

کارآموزان در رشته‌های مختلف مانند صنایع دستی، جوشکاری، مکانیک، فناوری اطلاعات، طراحی دوخت، مراقبت زیبایی، حسابداری، مدیریت خانواده، گردشگری، صنایع چوب، برق و اتومکانیک مورد ارزیابی مهارتی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • بنیانگذار تلگرام به پلتفرم‌های آمریکایی اعتماد ندارد
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا/ پاول دورف: می خواستند مهندس من برایشان جاسوسی کند