Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - ​نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد مقدس با صدور پیامی از مشارکت ثمربخش بانک صادرات استان خراسان‌رضوی در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی با ارسال پیام و لوح تقدیر خطاب به مدیرشعب استان خراسان‌رضوی از مشارکت ثمربخش بانک صادرات ایران در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه و ارسال ٧٠٠ سبد کالا به نیازمندان استان در ایام ماه مبارک رمضان، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک صادرات استان خراسان‌رضوی در قالب همایش همدلی و کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان با همکاری جمعی از کارکنان این بانک، 700 سبد کالا به ارزش کلی 144 میلیون تومان تهیه و با مشارکت کمیته امداد مشهد مقدس در بین نیازمندان توزیع کرد.
در بخشی از پیام قدردانی آیت‌ا... علم‌الهدی آمده است: «در لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌ا...العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) امواج عطوفت و مهربانی مردم نوع‌دوست ایران اسلامی به سوی هم‌نوعانشان روانه شد و در روزگار دشواری و بلا،‌ قلب‌های هم‌نوا و دست‌های گشوده به کمک مومنانه، طعم تلخ فقر و نیازمندی را به شیرینی و حلاوت خیرخواهی و احسان بدل نمود. فعالیت ثمربخش در رزمایش مواسات و همدلی و گشودن سفره‌های اطعام مهدوی در میان خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از بیماری منحوس کرونا اقدامی خداپسندانه و ستودنی است. قدردان اندیشه‌های نیک، عزم‌های جزم و گام‌های استوارتان هستیم».
گفتنی است بانک صادرات استان خراسان‌رضوی برای حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا تاکنون با پرداخت ٨٧٣ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر ٧٤ میلیارد و ٦٠٠ میلیون ریال رتبه اول را در بین بانک‌های استان خراسان‌رضوی کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی دوشنبه ۳ اردیبهشت طی سفر سرزده خود به شهرستان درگز از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت این طرح کلان قرار گرفت.

بازدید از سد درونگر، بازدید از بند انحرافی و تونل زنگلانلو، بازدید از رودخانه‌های ایده لیک و لائین، بازدید از کارگاه احداث تونل مکانیزه سامانه انتقال آب از منابع آب مرزی و بازدید از کارخانه سگمنت و پورتال خروجی تونل؛ بخشی از برنامه‌های نماینده عالی دولت طی این سفر سرزده بود.

دیگر خبرها

  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • صادرات یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری خراسان رضوی
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • اثبات اقتدار ایران در جهان با اقدام اخیر سپاه