Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپنتا حبیبی روز دوشنبه در آیین گلنگ‌زنی نخستین مجتمع گلخانه‌ای شهرکرد تاکید کرد: این مجتمع گلخانه‌ای در زمینی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع احداث می‌شود.
وی افزود: با بهره‌برداری از مجتمع گلخانه‌ای شهرکرد سالانه یک‌هزار و ۴۰۰ تن انواع سیزی و صیفی‌جات تولید و روانه بازارهای مصرف خواهد شد و برای راه‌اندازی مجتمع گلخانه‌ای شهرکرد ۱۹۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: با بهره‌برداری از این مجتمع گلخانه‌ای زمینه اشتغال ۶۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم خواهد شد.
مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" نام‌گذاری شده است، راه‌اندازی مجتمع‌های گلخانه‌ای در اولویت وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.
دلشاد جهانبخشی تاکید کرد: این اقدام در راستای مدیریت یکپارچه اراضی، مدیریت منابع آب، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: در سال‌جاری عملیات اجرایی احداث ۹ مجتمع گلخانه‌ای با ۲۵۰ هکتار وسعت در شهرکرد آغاز خواهد شد.
گفتنی است ، احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای مدیریت یکپارچه اراضی، مدیریت منابع آب، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی تاثیر مستقیم دارد.

۴۶

کد خبر 1412240

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری مجتمع گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک

توافقنامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی و نمازخانه میان‌راهی امام رضا (ع) در محور راور_دیهوک بین استاندار خراسان جنوبی و مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امضا و مبادله شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند ، عصر امروز چهارشنبه توافقنامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان‌راهی امام رضا(ع) در محور راور _ دیهوک (منطقه دیگ رستم) توسط جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد؛ مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان‌راهی امام رضا(ع) در محور راور_ دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا(ع) را دارند،  ایجاد شود.

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ 150 میلیارد تومان تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین ، زیرساخت های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این پروژه را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه های فرهنگی بر عهده دارد.

انتهای پیام/251

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • شهرک دامپروری در غرب شهرکرد احداث می‌شود
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیب‌دار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیبدار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • آستانه امام مهربانی‌ها و مجال خدمتی به گستره ایران
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای